Nou. Ondanks mijn haatbericht in november dit seizoen toch weer gekeken. Op reis, in de avonduren weinig te doen en de wederhelft wilde het graag samen zien.
Een beetje gemixte gevoelens achteraf.
Aan de ene kant het duo Bram-Daan grappig, aan de andere kant ook wel een beetje overheersend. Sinds de las(s)er opdracht op Daan gaan zitten want ik zei meteen tegen mijn vrouw, waarschijnlijk gaat de mol als een van de eersten en gaat dan zelf ook schieten. Dat was dus ook zo.
IK houd van gelaagde opdrachten en vind dat in de Belgische zooooo veel beter, dat de mol veel meer niet opzichte manieren heeft om de boel te saboteren.
Daarnaast vind ik het vaak erg jammer als ze zo weinig met het land zelf doen. Zovaak in een oude loods, dat kan je ook in Nederland doen. De opdracht bij de koffieplantage vind ik een voorbeeld van wat wel goed is, ook weel molkansen.
En ik pleit nog steeds voor liever onbekende dan bekende zodat de waarde van geld wel belangrijk is voor de kandidaten.
Verborgen aanwijzingen een flop.
Aantal oog in oog dingen wel vet, zoals niet meteen braaf achter je eigen laptop moeten gaan zitten. Eveline die het had kunnen weten...