Wie is de mol?

Zeg 't maar, wie is het? Dennis Weening was zo'n toffe mol dat ik daar een beetje op hoop. Wel leuk idee om 5 oud kandidaten en 5 oud mollen te selecteren.

Zeg 't maar, wie is het? Dennis Weening was zo'n toffe mol dat ik daar een beetje op hoop. Wel leuk idee om 5 oud kandidaten en 5 oud mollen te selecteren.

Geen idee nog wie de mol is, maar Nathan Rutjes is terug! Geweldig! Ook Sahil vond ik een toffe speler in zijn seizoen.

Same! Jurre vond ik heel irritant als mol en deze eerste aflevering wederom haha
Ja, dat is natuurlijk perfect om te doen als je nu kandidaat bent. Maarja, wellicht is dat dan de juiste strategie om te volgen als kandidaat waardoor hij weer op dezelfde manier kan mollen en dus toch de mol is. Zeg het maar :D

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Je kan je trouwens nu ook zelf opgeven om mee te doen met WIDM de streamingversie/:

Royke, we staan bovenaan in de poule!

ik tel al af!
de nederlandse kijk niet, weet niet of dat hetzelfde niveau haalt als belgië
Wat @Oasiss zegt, de Belgische is leuker en zelf vind ik het ook wat spannender.
Maar de Nederlandse is leuk op een andere manier die ik niet onder woorden kan brengen.

Nou. Ondanks mijn haatbericht in november dit seizoen toch weer gekeken. Op reis, in de avonduren weinig te doen en de wederhelft wilde het graag samen zien.

Een beetje gemixte gevoelens achteraf.
Aan de ene kant het duo Bram-Daan grappig, aan de andere kant ook wel een beetje overheersend. Sinds de las(s)er opdracht op Daan gaan zitten want ik zei meteen tegen mijn vrouw, waarschijnlijk gaat de mol als een van de eersten en gaat dan zelf ook schieten. Dat was dus ook zo.
IK houd van gelaagde opdrachten en vind dat in de Belgische zooooo veel beter, dat de mol veel meer niet opzichte manieren heeft om de boel te saboteren.
Daarnaast vind ik het vaak erg jammer als ze zo weinig met het land zelf doen. Zovaak in een oude loods, dat kan je ook in Nederland doen. De opdracht bij de koffieplantage vind ik een voorbeeld van wat wel goed is, ook weel molkansen.

En ik pleit nog steeds voor liever onbekende dan bekende zodat de waarde van geld wel belangrijk is voor de kandidaten.

Verborgen aanwijzingen een flop.

Aantal oog in oog dingen wel vet, zoals niet meteen braaf achter je eigen laptop moeten gaan zitten. Eveline die het had kunnen weten...

• Leuk
Waarderingen: zero
Ik vond dit eigenlijk wel een van de leukere (Nederlandse) edities in tijden. De laatste (echte) aflevering was eigenlijk de enige die ik wat minder vond. Door die jubileumeditie was de kans op echte overkill wel groot, volgens mij waren de kijkcijfers ook niet grandioos.

Ook wel zin in de Belgische editie als die binnenkort op npo plus verschijnt!

Ook wel zin in de Belgische editie als die binnenkort op npo plus verschijnt!
Ik kijk hem al via de site Play.tv, en ik vind het echt weer een heerlijk seizoen. Moet alleen de aflevering van gisteravond nog terugkijken. Zit toch te denken om dit jaar weer de finale in de Kinepolis in Antwerpen te gaan kijken. Vond ik vorig jaar ook echt leuk. Als er meer mensen hier interesse in hebben, laat het ff weten! Dan kunnen we kijken of we misschien samen kunnen gaan!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread