Graspop Metal Meeting 2026

Hallo.

Ik meen dat jullie vorig jaar problemen hadden met tickets te kopen omdat ideal niet werkte op ticketmaster.be. klopt dat?
Dat was met het kopen van Skullies in de voorverkoop via dat online platform. Niet de tickets op ticketmaster.be

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dat zegt natuurlijk weinig, volgens die tabel zou Maiden voorprogramma spelen van Evanescence. Steve Harris zal eens goed lachen.
:)
Luistercijfers is altijd wel een beetje flauwekul, Cd's en platen die worden gedraaid thuis of indenotto zitten er nooit bij.
Ik heb er ook eens goed mee gelachen. Zo goed dat ik er ben blijven inhangen en mij verslikte🤣😅🤣

• Haha
Waarderingen: Steph85
Gewoon vertrouwen in Jimmy die was er vrij duidelijk over dat ze er niet staan, en geloof dat met het aantal mainstage namen er niet eens plek is voor GNR?

Op donderdag staan er zelfs meer mainstage bands dan op zondag

Het is ook nog mogelijk dat Download met GNR en Ghost komt en graspop dan ook Ghost heeft

Lijkt erop dat er consensus op dit forum is dat Evanescence sub hoort te zijn ipv headliner.

Hoewel ik het er zelf niet mee eens ben, en graag de beproefde combinatie van WT en Evanescence had gezien (goed voor 2x sold out ziggo dome in 2022). Kan ik me vinden in de redenering dat ze als op zichzelf staande band misschien niet die populariteit in Europa hebben.

Het is daarom waarschijnlijk dat ze alleen als headliner te vinden zijn als eventueel pakketje samen met WT. Maar anders staan ze er of niet, of een stapje lager.
Net eens gekeken, hoewel ze gedegradeerd werden, hebben ze toch een headlinerset (qua duur, dus 90 minuten) gespeeld.

Alleszins, ik hoop mee. Zou ze met plezier nog eens opnieuw zien. Vind het persoonlijk wel een grotere naam dan sommige andere headliners die we gehad hebben over de jaren, maar ze zijn wel meer "mainstream" natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Virp
Met Guns n Roses, Linkin Park en Limp Bizkit als headliners mogelijk geen Ghost. Of Limp Bizkit als sub en Ghost later aankondigen.

Is er bekend of ze vanavond met al hun headliners komen?

Is denk ik niet bekend, maar volgens mij doen ze dat wel altijd. Ben er niet zeker van.

Black veil brides zal wel doorkomen zeker.. En Landmvrks overal aanwezig, Zie die nogwel op herhaling komen, sub op vrijdag of mss head op een ander podium (Niet geweest in 24 denk ik)

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread