Rock Werchter 2026

Lijkt me ideaal voor Lokerse (doe ons Cactus niet aan). En hopelijk gaat Babyshambles ook touren na hun korte UK tour dit najaar, zou ideaal ervoor passen op de Lokerse.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ik hou echt van IDLES en die mogen wat mij betreft een keer sub of headliner worden op Werchter maar dan mogen ze echt wel een festivalseizoen of 3 over gaan slaan.

Heb ze 3x gezien, 3x genoten en ik zou gerust een 4e keer gaan genieten maar het bijzondere is er wel een beetje af.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Heb ze 3x gezien, 3x genoten en ik zou gerust een 4e keer gaan genieten maar het bijzondere is er wel een beetje af
Ik heb ze intussen al 3 keer met TANGK gezien, een vierde hoeft niet echt, ook al blijf het goed. Laat die mannen even op adem komen en dan een jaar later met dubbele kracht alles kapotbeuken.

• Geweldig
Waarderingen: Raoul
Na Pukkelpop dit jaar zou ik graag Montell Fish terugzien in een van de tenten RW. Voorlopig zie ik geen tourplannen volgend jaar voor hem maar dat kan nog veranderen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Oprecht niet van overtuigd dat je met die combo een donderdag/vrijdag uitverkoopt. Architects en Idles staan gevoelsmatig een positie of twee te hoog, en BMTH kan zo'n dag echt niet op zichzelf dragen.
Uitverkopen niet maar het zal vast een mooi aantal tickets verschuiven.

BMTH hier verwachten terwijl andere metalfestivals Limp Bizkit van stal moeten halen of Yungblud laten headlinen is toch serieus dromen. Hier moet je geen zware gitaren verwachten in de toplijn.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM en Joslittel
Is there always a lot of overlap between bks and rw?
Yep a fair amount. For instance last year had Soulwax, Backseat Lovers, Deftones, Barry Can’t Swim, Nia Archives, Amenra and Caribou all in high positions on the BKS lineup

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yannickd
Think that they were already about but The Offspring have been announced for Tinderbox this morning (week before Werchter)

Users who are viewing this thread