Best Kept Secret 2026

Maar voor Best Kept kan het wel. Die hoeven niet perse met Primavera te delen.
Yes for sure, you guys can still have The Cure, I was just saying that the reason for the announcement tomorrow is due to another name that will be shared between these 3 festivals

David Byrne zou inderdaad heel goed kunnen, past goed in het plaatje van de mysterieuze aankondiging van morgen.

Nu is dat wel weer even geleden en is er de afgelopen jaren een heuse shoegaze revival
Zeker, maar als je kijkt naar Slowdive, die de afgelopen jaren echt hard hebben gewerkt aan hun bekendheid, zie je dat ze tot nu toe tot aan de Ronda zijn gekomen qua zaalgrootte. Dan denk ik dat MBV niet zomaar alleen op naam al te veel moeten verwachten.

Tot zover geen mededelingen op de sociale media dat morgen 'de dag' zou zijn. Dus hoewel morgen meest logisch lijkt zou het ook zomaar wat later kunnen worden.

Nog iemand wat gaten kunnen vinden in de website?

Nick Cave, the Cure, Florence, David Byrne. We creëren in ieder geval een basis voor mogelijke teleurstelling. Ik stel me voor de zekerheid in op kleine headliners, maar voor Nick Cave regelen papa en mama sowieso wel een dagje oppas.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Ferraroo

Users who are viewing this thread