Graspop Metal Meeting 2026

Een kortere set met alle hits, eventueel een willekeurig nummer tussendoor, zou wel beter zijn inderdaad. En dat het dan niet meer van het juiste niveau is, daar kan ik dan wel mee dealen. Scorpions klinkt ook niet altijd even lekker (al heb ik zelf volgens mij altijd de goede dagen van Klaus gezien), maar die spelen ook gewoon anderhalf uur, dan is t gewoon super
Ja inderdaad. Zelfs als het niet van het gewenste niveau is, kan ik er wel mee leven als ze elke drie/vier jaar de Iron Maiden spot komen vullen. Kan ik er eventueel voor kiezen om de Marquee en/of Metal Dome headliner mee te pakken, of toch een stukje mee te neuriën met Estranged en November Rain. Of een combinatie van beiden. En dan met wat geluk een band als Ghost met een nachtset er achteraan op North. Dat was ook in 2023 toch zoveel malen leuker geweest voor iedereen.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Lars.
Wat een layout op de website 🤩
Maar in de app zie ik de nieuwe wel niet? Nog steeds zelfde als in juni
En de lay out op de website stemt niet overeen met BB hun affiche ... ?

Eigenlijk verwacht ik niks vandaag. Best grote aanpassing om dat dan nu weer aan te passen over 1 min.

• Leuk
Waarderingen: TNFke en Lars.
Wat een layout op de website 🤩
Maar in de app zie ik de nieuwe wel niet? Nog steeds zelfde als in juni
En de lay out op de website stemt niet overeen met BB hun affiche ... ?
Ik snap de kleuren van de leak wel met de site. Nu beter dan met die foto van daarstraks met enkel rood

Users who are viewing this thread