Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok ok ik geef het toe, en zijn op dit moment wat struggles voor die speciale show van Gem die de extra donderdag avond show zou komen weggeven (met Nick Cave, The National & Radiohead als voorprogramma die avond).
Ok ok ik geef het toe, en zijn op dit moment wat struggles voor die speciale show van Gem die de extra donderdag avond show zou komen weggeven (met Nick Cave, The National & Radiohead als voorprogramma die avond).
Alle vertrouwen in jouw leiderschap en dat je met een oplossing komt. Ook zeker tevreden met als eerste namen Nick Cave, The National & Radiohead. In deze tijd is dat gewoon een net programma voor een festival als BKS. Ze moeten een tandje terug. GEM is dan weer de kers op de taart die niemand zag aankomen.
Heel blij mee!
... maar dat geldt ook Jack White, Nick Cave of The Cure. Met deze vroege aankondiging lijkt BKS toch een van die grotere indie-namen te pakken te hebben.
... maar dat geldt ook Jack White, Nick Cave of The Cure. Met deze vroege aankondiging lijkt BKS toch een van die grotere indie-namen te pakken te hebben.
Toch een ander verhaal denk ik. Jack White hebben bijvoorbeeld ze daar al vaker laten lopen en the cure verwacht ik te duur voor DTRH. The XX is een stuk exclusiever dan de andere namen en kunnen ze op 2/3 festivals kwijt.
Volgens de site:
- Early access to the BKS26 ticket shop
- Early access to BKS26 accommodation bookings (including camper/caravan spots)
- Ticket buyers in the pre-registration sale have a chance to win a luxurious two-person tent.