Best Kept Secret 2026

Ik stem nog steeds op jou als nieuwe directeur Indiaantje. Ik ben het wel eens met wat je zegt betreft focus op muziek.

Ik denk dat een nieuwe directeur, ondanks de vervelende reden, een van de beste dingen kan zijn die BKS nu kan overkomen. Zelfde met Pinkpop waar de oud-DTRH directeur nu aan de slag gaat.
Alles is te koop natuurlijk.

We gaan het zien, persoonlijk hoop ik op iets meer back to the roots van de eerste edities.

Met het aanbod dat voorhanden is, moet BkS dit jaar toch eens beter kunnen doen qua headliners…
De vraag is: wat kaapt Mojo weg en bij welke namen was FF op tijd?
En: welke headliners kunnen ze tegenwoordig betalen?

Het is overigens na de Primavera-aankondiging heel stil rond My Bloody Valentine. Zijn die nergens meer in beeld gekomen?

Met het aanbod dat voorhanden is, moet BkS dit jaar toch eens beter kunnen doen qua headliners…
Dat lees ik de laatste jaren steevast hier haha, wel mee eens uiteraard. Benieuwd wat ze hebben geboekt, zag Maurits staan bij de show van Little Simz op Way Out West, wellicht dat ze haar hebben weten te strikken. Die show - met liveband - is fenomenaal en kan makkelijk op ONE. Geen idee hoe veel mensen blij zouden worden van My Bloody Valentine, voelt meer als een forumdarling dan als een act die het strand vol krijgt.

Ik zou niet weten waarom niet. Ik denk dat hij best past bij BKS hoor, nog een keer lekker iets alternatiever en kleinschaliger toch je ding kan doen. Neemt ook gewoon een bak met ervaring en connecties mee lijkt me.
Hij heeft ongetwijfeld een fantastisch netwerk en een bak aan ervaring, maar is nogal rancuneus en denigrerend heb ik ervaren. Lijkt me geen goeie combi met Friendly Fire. Ik ben het eens met Fred Alweer; jij lijkt me de perfecte directeur.

Hij heeft ongetwijfeld een fantastisch netwerk en een bak aan ervaring, maar is nogal rancuneus en denigrerend heb ik ervaren. Lijkt me geen goeie combi met Friendly Fire. Ik ben het eens met Fred Alweer; jij lijkt me de perfecte directeur.
Haha ik denk dat dit wel meevalt. Je krijgt een erg moeilijke line-up maar rare uitspattingen, budget op, en 2 man en een paardenkop die er op afkomt ;).

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Ferraroo en Matthijs
Ik stem nog steeds op jou als nieuwe directeur Indiaantje. Ik ben het wel eens met wat je zegt betreft focus op muziek.

Ik denk dat een nieuwe directeur, ondanks de vervelende reden, een van de beste dingen kan zijn die BKS nu kan overkomen. Zelfde met Pinkpop waar de oud-DTRH directeur nu aan de slag gaat.
Hoezo een van de beste dingen die BKS kan overkomen?

Haha ik denk dat dit wel meevalt. Je krijgt een erg moeilijke line-up maar rare uitspattingen, budget op, en 2 man en een paardenkop die er op afkomt ;).
Dat kan wel zo zijn, maar met jou aan het roer heb ik -als 1 van de 2 man + paardekop die jij verwacht- de mooiste BKS editie ever! Natuurlijk heb jij mij wel nodig als 'Executive BKS Director Fluisteraar' om een aantal obscure mid- en lowcard bands in te fluisteren.

Users who are viewing this thread