Pinkpop 2026

The Cure op PP zou nog steeds kunnen maar laat dan een Moby of Underworld tegelijkertijd in de tent spelen.
he he, er opperde net iemand om een platte act tegelijkertijd in de tent te zetten tijdens the Cure, dat zijn Moby en Underworld niet.
Moby of een Underworld tijdens the Cure in de tent zetten zou voor mij echt een hele moeilijke clash zijn.

• Leuk
Waarderingen: Maria en RubenFrusciante
he he, er opperde net iemand om een platte act tegelijkertijd in de tent te zetten tijdens the Cure, dat zijn Moby en Underworld niet.
Moby of een Underworld tijdens the Cure in de tent zetten zou voor mij echt een hele moeilijke clash zijn.
Ja idd! Geen Moby of Underworld, want afgezien dat die te groot zijn, krijg ik daar ook keuzestress van. Beter iets Nederlandstaligs zoals Bente, Zwangere Guy of Antoon ofzo.

Eefje kan je smaak niet zijn, maar Volbeat is toch ook een beetje een overgewaardeerde band? Heb het vroeger wel vaak geluisterd, maar vind het muzikaal nou niet zo heel spannend en een beetje veel van hetzelfde.

Wel jammer om te lezen dat artiesten als Eefje, Altin Gun en Warpaint zo weinig mensen trekken.
Eefje is echt mijn ding niet. Vind ik gewoon slaapverwekkend. Volbeat is voor me de ideale Noord afsluiter maar voor mij persoonlijk geen headliner hoor. Ze verkochten het Sportpaleis in België ook niet uit volgens mij dus ze gaan die echt niet als headliner zetten.

Had het over Werchter, vermits originele post verwees naar: stel je voor dat RW beide niet heeft en Pinkpop wel. Wat volgens mij niet voor beide zal gebeuren.
Vorig jaar is alles van Werchter ook speciaal ver weg van Justin Timberlake gebleven in het voordeel van Pinkpop, maar had dit toch niet het gewenste effect.
Justin Timberlake was voor mij niet goed maar hij had ervoor al 2 keer Ziggo Dome uitverkocht denk ik. Als ze die zetten als hij 5 jaar niet had opgetreden in België of Nederland had die volgens mij wel meer tickets verkocht.

Ja idd! Geen Moby of Underworld, want afgezien dat die te groot zijn, krijg ik daar ook keuzestress van. Beter iets Nederlandstaligs zoals Bente, Zwangere Guy of Antoon ofzo.
Het moet natuurlijk wel goed / groot genoeg zijn om wat volk te trekken want anders staan ze voor een lege tent te spelen. Ik heb dan liever dat ze iets tijdens Sabrina Carpenter zetten dan tijdens Cure 😀.

Het moet natuurlijk wel goed / groot genoeg zijn om wat volk te trekken want anders staan ze voor een lege tent te spelen. Ik heb dan liever dat ze iets tijdens Sabrina Carpenter zetten dan tijdens Cure 😀.
Gewoon tijdens alle headliners. Hoeft wat mij betreft inderdaad niet eens een enorme naam te zijn (misschien ietsje meer dan Antoon). Gewoon een alternatief uit een ander genre. Tijdens The Cure bijvoorbeeld Lost Frequencies en tijdens Sabrina Carpenter iets harders.

Ja dat ook.
Underworld is trouwens ook te groot voor in de tent denk ik. Was ook gewoon een headliner op Lowlands niet zo lang geleden.
Die vergelijking is zeer lastig te maken.

Eefje stond in 2022 al als afsluiter in de tent en die was zo ontzettend beschamend leeg

Nog leger was het bij Altin Gun maar vooral Warpaint.
waarbij bovenstaande namen aardig goed bezocht worden op LL.

Wat eerder zo klaar was als een klontje wat zou werken op PP, is nu zo ontzettende lastig -zie zelfs dit forum-, laat staan hoe de programmamakers van PP er ieder jaar bij zitten.
Waarschijnlijk zo;
What The Hell Wtf GIF

Ja dat ook.
Underworld is trouwens ook te groot voor in de tent denk ik. Was ook gewoon een headliner op Lowlands niet zo lang geleden.

Het moeten wel artiesten zijn die tickets verkopen. Dan kom je wel op dit soort artiesten uit. En ja dan kom je soms keuzestress hebben maar dat heb je op Werchter ook. Of de tent te klein is betwijfel ik als de headliner tegelijkertijd speelt.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Gewoon tijdens alle headliners. Hoeft wat mij betreft inderdaad niet eens een enorme naam te zijn (misschien ietsje meer dan Antoon). Gewoon een alternatief uit een ander genre. Tijdens The Cure bijvoorbeeld Lost Frequencies en tijdens Sabrina Carpenter iets harders.
Zou dan gaan voor 3 NL acts tijdens headliners in de tent

Prins S & de geit tijdens the Cure
Epica tijdens Sabrina Carpenter
Eefje de Visser tijdens Foo Fighters/Volbeat

Zou sowieso gaaf zijn als Epica op Pinkpop staat. Net als Within Temptation die er ook gewoon weer eens moeten staan.

Nog een 4 weken en we weten de headliners en nog een hoop namen. 18/11 is de dag denk ik

Laatst bewerkt:

Neeee ik wil prins S en de geit weer eens zien, vorige keer gemist omdat ze tijdens Queens of the Stone age (volgens mij) stonden, en ook The Cure wil ik niet missen :)

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Davidd en Maria
Neeee ik wil prins S en de geit weer eens zien, vorige keer gemist omdat ze tijdens Queens of the Stone age (volgens mij) stonden, en ook The Cure wil ik niet missen :)
The Cure speelt superlang. Ik als niet die hard fan, vind het best wel lang, te lang misschien. 45' Prins S en dan anderhalf uur the Cure, helemaal top!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en jeff250381
Ah even losgaan bij Prins S. De tent uit, pilsje halen en kwartiertje later bij The Cure laten meevoeren, dat moet wel lukken.
Haha ja klinkt als een perfect festival moment, Prins S en de Geit feestje meepakken (die trouwens ook emotionele en diepgaande teksten hebben), en dan door naar een grote en voor mij favoriete band.

Haha ja klinkt als een perfect festival moment, Prins S en de Geit feestje meepakken (die trouwens ook emotionele en diepgaande teksten hebben)
"Appie staat al niet meer stil
Waarom draagt hij een zonnebril?
Sonja heeft last van d'r buik
Even kotsen in een struik
Oscar met z'n slagroomspuit
Gaat niet voor- maar achteruit"

Shakespeare is er niets bij! ( weet dat ze wel betere teksten hebben hoor)

Ah even losgaan bij Prins S. De tent uit, pilsje halen en kwartiertje later bij The Cure laten meevoeren, dat moet wel lukken.
Ik snap het idee maar denk oprecht dat je dan compleet overhyped aankomt bij The Cure. Of je er dan lekker in komt?

Zo ben ik zelf ooit vanuit een euforie bij Typhoon terechtgekomen in Portishead. Dat is toen echt niet meer goedgekomen haha. Terwijl ik echt gek ben van Portishead. Kom er echt niet van genieten.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
"Appie staat al niet meer stil
Waarom draagt hij een zonnebril?
Sonja heeft last van d'r buik
Even kotsen in een struik
Oscar met z'n slagroomspuit
Gaat niet voor- maar achteruit"

Shakespeare is er niets bij! ( weet dat ze wel betere teksten hebben hoor)
Prima teksten toch haha, maar had het inderdaad meer over nummers als, Als de zon opkomt en Hoe vier je iets.
Vond dat optreden op PP op stage 4 één van mijn hoogtepunten qua sfeer en energie van het weekend.

Users who are viewing this thread