Rock Werchter 2026

Dinsdag is voor mijn gevoel niet echt een trend, kwam misschien nu ook gewoon toevallig zo uit. Na 2x dinsdag kan het deze week waarschijnlijk ook nog alle andere kanten op. Gewoon morgen weer, omdat het goed past, of een leukere interpretatie: om te zorgen dat we scherp blijven?

Vorig jaar waren de eerste aankondigingen in ieder geval juist niet op dinsdag. De 4 headliners kwamen toen op maandag, donderdag (x2) en vrijdag. De eerste 2 pakketjes vervolgens ook op de donderdag.
Ah voor mijn gevoel was het elke keer dinsdag, maar dat gevoel was dus fout ;) We zullen het wel zien.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ze hebben intussen al festivaldata aangekondigd voor juni. Dus er zal wel een GMM of RW bijkomen.

Rock am ring begin juni en nu ook het nieuwe festival in Bulgarije Hills of Rock festival van 24 tem 26 juli dus ze zullen wel een festivaltour maken langs metal festivals en main festivals.

Ah voor mijn gevoel was het elke keer dinsdag, maar dat gevoel was dus fout ;) We zullen het wel zien.

Genoeg momenten dat we deze week weer klaarzitten. 😬

Op zich is het lekker als het een beetje aan het begin van de week al raak is. Komt mijn (arbeids)productiviteit in ieder geval wel ten goede. 😆

Als er een globale aankondiging komt van een artiest die diverse festivals tegelijkertijd aankondigt dan bepaalt de artiest de weekdag dus niet het festival.
Normaal deze week nog zeker één aankondiging.

Wel erg overtuigd van uw eigen gelijk…
Laat hem een dj wezen na de echte headliner, oké. Maar noem hem niet de headliner van de dag.
Doe hetzelfde met Moby dan ook, kom je pas bij een echt genie terecht.
Ik sta ook liever bij Moby hoor, maar die trekt die wei niet vol.

Moby verkocht vorig jaar vlot het Sportpaleis uit hoor. Is nog altijd geen "wei", maar toch een stevige indicatie.

Placebo steengoed maar zou die niet eerder vóór de sub staan? Die hebben de afgelopen jaren echt overal gestaan en spelen inderdaad altijd hetzelfde.

Placebo - sub - The Cure lijkt me aannemelijker?

• Leuk
Waarderingen: Kereltje
Placebo steengoed maar zou die niet eerder vóór de sub staan? Die hebben de afgelopen jaren echt overal gestaan en spelen inderdaad altijd hetzelfde.

Placebo - sub - The Cure lijkt me aannemelijker?
Placebo- the subs- The Cure

goed ;) ?

Users who are viewing this thread