Graspop Metal Meeting 2026

Tja ik ben lang niet de enige uitzondering. Ook in de 40 maar ik knor nog prima op de boneyard. Mijn gesnurk is meestal zo hard dat ik de rest wel stoor.
60+, en ik slaap ook 5 nachten prima op Boneyard hoor (zonder snurken). Oordopjes in en pitten tot minstens 10 uur.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Rivers was al jaren op de sukkel met zijn gezondheid en zou ook al een tijdje kanker hebben.

De kans is groot dat 2026 zonder hem gepland was, blijft jammer natuurlijk, want veel goede muzikanten lopen er niet rond bij LB.

Dit kan de headliners wel eens door elkaar schudden
Het klinkt cru, maar een vervanger zal waarschijnlijk snel gezocht worden.
De loonstromen van niet alleen de bandleden, maar ook de hele crew hangt aan de tour.
Limp Bizkit kan eem headliner zijn, dat deden ze al eerder, maar ze zijn ook al als "gewone naam" geweest.

Dat snap ik, maar hoe gaat dat “de headliners door elkaar schudden”.
Ze zijn al op diverse festivals aangekondigd als headliner. Dus weet niet of 'door elkaar schudden' helemaal de juiste manier van uitdrukken is, maar als zij hun tour erdoor annuleren dan gaat dat op z'n minst van festivalorganisaties vragen dat ze iemand anders voor die plek moeten gaan vinden.

Durbuy rock festival is ook deftig bezig. Novelists, TSS, vianova. Denk dat ze daar een booker hebben die goed weet wat er leeft bij de jongere generatie en vooral wat er in Frankrijk leeft.

• Thinking
Waarderingen: redbaron
.Durbuy rock festival is ook deftig bezig. Novelists, TSS, vianova. Denk dat ze daar een booker hebben die goed weet wat er leeft bij de jongere generatie en vooral wat er in Frankrijk leeft.
Ik vind het tot nu toe maar een snooze fest qua aankondigingen, echt slappe boel.

4 mooie jaren daar gehad met o.a. Paradise Lost, Rotting Christ, Septicflesh, Alestorm, Amorphis, Dark Tranquillity, Soilwork, Candlemass, Belphegor, Primordial, Amenra, Eluveitie, Skindred, Korpiklaani, Sonata Arctica, Delain, Ensiferum, Equilibrium, Heidevolk, Feuerschwanz, Infected Rain, Psychonaut, Wolvennest, Cellar Darling, Skáld, Brutus, The Raven Age.

Nu is vooralsnog de 'grootste' naam Lord Of The Lost...

Durbuy rock festival is ook deftig bezig. Novelists, TSS, vianova. Denk dat ze daar een booker hebben die goed weet wat er leeft bij de jongere generatie en vooral wat er in Frankrijk leeft.
Die zijn al een aantal jaar top bezig! Komen vaker met een line up die ik echt tof vind voor zo'n klein festival. Nu 2x geweest en denk dat ik komende editie weer ga!

3e headliner werchter deze week? Dinsdag? Die gaan wrs nog wel met iets lopen.. (zoals EC, the offspring,...)

oasis, muse, gorillaz misschien? (Die niet naar graspop moeten komen uiteraard.)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
3e headliner werchter deze week? Dinsdag? Die gaan wrs nog wel met iets lopen.. (zoals EC, the offspring,...)

Die twee zullen niet als headliner staan daar, maar verwacht wel gewoon een naam dinsdag voor RW. Als Graspop met iets komt deze week dan denk ik donderdag, omdat er nu nog niks aan de site is veranderd.

Maar vanaf deze week kan het mijns inziens wel beginnen bij Graspop!

Users who are viewing this thread