Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben net terug van het Pinkpop forum. The Cure naar BKS is OK, en of we ook Mumford & Sons, David Byrne, Yungblud en Gorillaz wilde hebben. Ik heb gezegd dat ik even met jullie zou overleggen.
Ik ben net terug van het Pinkpop forum. The Cure naar BKS is OK, en of we ook Mumford & Sons, David Byrne, Yungblud en Gorillaz wilde hebben. Ik heb gezegd dat ik even met jullie zou overleggen.
Als er met The Cure nog een zakje geld meekomt zodat er nog wat overblijft voor de rest van het programma zijn we daar heel blij. David Byrne mag ook komen, en je mag melden dat ze in het Pinkpop forum de rest van die namen mogen houden! En zullen we die naam Yungblud maar een helemaal niet noemen in dit forum???
Als er met The Cure nog een zakje geld meekomt zodat er nog wat overblijft voor de rest van het programma zijn we daar heel blij. David Byrne mag ook komen, en je mag melden dat ze in het Pinkpop forum de rest van die namen mogen houden! En zullen we die naam Yungblud maar een helemaal niet noemen in dit forum???
Mooi. Gorillaz en The Cure naar BKS, Yungblud naar Vrienden van Amstel; wij regelen dat gewoon onderling met de andere festivals. Iedereen blij. De bookers van Friendly Fire krijgen het hierdoor wat rustiger, en er is geen haast met een nieuwe BKS directeur. Die mag als BKS is geweest aanschuiven om het eind-interview te doen.
Radiohead is ook ooit gelukt natuurlijk. Maar grootste argument tegen is Rob Trommelen, meer dan de gage nog. En vermits Mojo BKS het liefste ziet verdwijnen…
Radiohead is ook ooit gelukt natuurlijk. Maar grootste argument tegen is Rob Trommelen, meer dan de gage nog. En vermits Mojo BKS het liefste ziet verdwijnen…
BKS past beter in het lijstje festivals dat nu bekend is voor the Cure dan Pinkpop, maar durf hier echt niet op te hopen. Denk dat dit eerder voor een Goffertpark is. Als het dat maar niet wordt in het BKS-weekend.
Dat is dan weer een stapje hoger dan de vorige keer. Had wel verwacht dat ze zouden doorgroeien naar afsluiter, maar AFAS Live is vooralsnog niet uitverkocht en het concert in Brussel is begin deze maand verplaatst van Vorst Nationaal naar Koninklijk Circus (en ook daar niet uitverkocht).
Met een opzet zoals vorig jaar kunnen ze dan nog wel als headliner op de poster staan, net als Deftones en TV On The Radio.