Pukkelpop 2026

Dat je het op de andere fora vraagt snap ik, maar 17 pagina’s zou je nu zelf nog moeten lukken denk ik 🫡😅
Lorde-Florence and the Machine-21 Pilots-Gorillaz-
Yungblud-Tyler the Creator-Tame Impala-Turnstile- Raye. zijn enkele namen die voor PKP 2026 worden vernoemd als headliners of subs.

Een voorzichtig gokje van 2 headliners main voor komende zomer waar ik quasi zeker van ben dat ze er zullen staan.

👉 Tyler, the creator: de week na pkp staat hij op al points east festival in Londen. Dicht bij België dus eerst kiewit en dan de week erna in Londen zie ik hem nog doen want de kans is groot dat hij ook andere festivals in Europa zal doen. En het is een ideale pkp-headliner.
👉 Florence + the machine: eigenlijk puur en alleen een zeer sterk buikgevoel + ik verwacht wel dat ze op een festival in Belgie zal staan als ze festivals doet volgend jaar. En dan is pkp het meest logische want ze heeft nog altijd iets goed te maken voor haar afzegging van 2023.
Voorzichtig?

Ja ermee. Leek me nu geen post met een opmerkelijke en verrassende analyse. 😅
Never mind, ik wilde gewoon zeggen dat ik er vrijwel zeker van ben dat deze twee er zullen staan alleen welke dag(en) dat weet ik niet. En niet alleen omdat deze twee hier al eens eerder vernoemd waren als (mogelijke) kanshebbers.

Weet niet of Tyler de safest bet zou zijn voor Pukkelpop als je ziet wat de rest van de geruchten zijn. En ik denk dat zijn gage ook wat hoger ligt dan de geruchten. Was zijn Sportpaleis uiteindelijk uitverkocht?

Weet niet of Tyler de safest bet zou zijn voor Pukkelpop als je ziet wat de rest van de geruchten zijn. En ik denk dat zijn gage ook wat hoger ligt dan de geruchten. Was zijn Sportpaleis uiteindelijk uitverkocht?
Ja, denk ook zelfs bijna meteen

Hij past perfect bij de doelgroep, toch? No brainer.

Instant uitverkocht eigenlijk.

Maar ze gaan er geen 1,5 miljoen voor betalen. Zeg zomaar iets. Plus, Tyler kan ook zeer eigenzinnig zijn in de keuzes die hij maakt. APE speelt natuurlijk de London factor uit, en die 2 shows.

Qua profiel wel een ideale act Pukkelpop anno 2026. Als het kan, niet twijfelen.

Wat je zegt, als hij het aanbod er is. Zo niet; volgensmij is er zoals al vaker aangegeven, veel aanbod.

Zou alvast heel vet zijn. Tyler, The Creator een paar jaar geleden om 3u 's nachts de mainstage zien headlinen op Primavera en dat was fenomenaal

• Leuk
Waarderingen: mattman
Zou alvast heel vet zijn. Tyler, The Creator een paar jaar geleden om 3u 's nachts de mainstage zien headlinen op Primavera en dat was fenomenaal
Die show heeft mij ook nog meer fan gemaakt. Zeer sjieke productie met Tyler als ontwapenende volksmenner.

Users who are viewing this thread