Rock Werchter 2026

Moet nu zeggen, ik heb afgelopen weken wat naar The XX geluisterd en dat bevalt mij enorm goed.
Maar ik heb toch ook wel de indruk dat je die ofwel in het donker moet laten spelen, ofwel in een tent.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ook ik zou zeer blij zijn met 3u speeltijd voor The Cure
Alsjeblieft niet. Liever een wat korte set (1,5 tot 2 uur). Voor de fan ongetwijfeld leuk, maar het zorgt dat de gemiddelde toeschouwer afhaakt. Geldt niet alleen voor the cure maar ook voor andere headliners. Zijn er maar weinig die echt drie uur kunnen boeien. Mochten ze Bruce Springsteen nog strikken, dan is dat de uitzondering.

Alsjeblieft niet. Liever een wat korte set (1,5 tot 2 uur). Voor de fan ongetwijfeld leuk, maar het zorgt dat de gemiddelde toeschouwer afhaakt. Geldt niet alleen voor the cure maar ook voor andere headliners. Zijn er maar weinig die echt drie uur kunnen boeien. Mochten ze Bruce Springsteen nog strikken, dan is dat de uitzondering.
Waarschijnlijk zullen ze 2 uur spelen, net als Green Day en Lenny Kravitz de laatste edities.

• Leuk
Waarderingen: jules1994
mijn stoutste, onrealistische droom blijft wel een comeback van limp bizkit, ondanks dat hun set in 2009 bij veel mensen niet in de smaak viel (nadruk op onrealistisch)

Zelfs bij Bruce mag er een saai middenstuk uit.

1,5u The Cure is echt veel te weinig. Het is de laatste act van het festival dus geef ze maar lekker de langste tijd mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: jules1994 en koolket
Prima setlist, dus laten we het hopen.
Was het goed in 2009? Nee, maar wel energiek en vermakelijk. Niet iets om van een afstandje te bekijken.
Zo mag een Bloodhound Gang ook altijd nog eens komen bijvoorbeeld. Erg vermakelijk, niet mooi ...

Een Avril Lavigne, Simple Plan-type mag er elk jaar wel een staan voor het valse uur meebléren. Ik denk dat Limp Bizkit ondertussen ook wel in die categorie valt (qua meebléren, niet qua grootte!)

En The Cure, 2-2,5 uur mogen ze zeker hebben!

• Leuk
Waarderingen: jules1994

Users who are viewing this thread