Nick Cave

Nick Cave & The Bad Seeds komen naar Middenvijver Park!

Na Iron Maiden kondigen we met trots de tweede headliner van Live is Live 2026 aan:
Nick Cave & The Bad Seeds spelen op zondag 28 juni een exclusieve headlineshow in het Middenvijver Park in Antwerpen.
Tickets zijn te koop vanaf zaterdag 11/10 om 10u via liveislive.be
Wees gewaarschuwd: hun show vorige week in Brighton verkocht meteen uit. Koop dus je tickets voor je te laat bent.

Nick Cave heeft een bijzondere band met Antwerpen, en in 2026 gaat hij nog een stap verder. Hij cureert namelijk de volledige festivaldag zelf. Deze dag draagt van de eerste act tot de laatste noot de stempel van Nick Cave.

• Leuk
Waarderingen: DirkG en reaper
Ook o.a. Oya Festival, Release, NOS Alive, Cabaret Vert, Rock En Seine, Heartland Festival

Ik mis nog data in NL en Spanje.

Alsnog de moeite waard om te posten lijkt me. Benieuwd of DTRH er ook bij komt.

Voor BKS zal hij inmiddels wel te duur zijn, maar zie over het algemeen geen hele grote venues/festivals. Hilvarenbeek ligt wel op de mooi op de route tussen Dublin en Duitsland.

Wat denken jullie over het volgende:
"Nick Cave heeft een bijzondere band met Antwerpen, en in 2026 gaat hij nog een stap verder. Hij cureert namelijk de volledige festivaldag zelf. Deze dag draagt van de eerste act tot de laatste noot de stempel van Nick Cave"

Als colin nog meetourt, zal een tamino er wel bij horen?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Mooi! Blij dat hij niet op TW Classic staat, want daar willen mijn moeder en ik niet meer gaan na het zoveelse parkeer/wachtdebacle van vorig jaar. Is Live is Live vlotter geregeld qua uitstroom en parking/treinen?

Mooi! Blij dat hij niet op TW Classic staat, want daar willen mijn moeder en ik niet meer gaan na het zoveelse parkeer/wachtdebacle van vorig jaar. Is Live is Live vlotter geregeld qua uitstroom en parking/treinen?
Hahaha, nope. Was voor ons echt het grootste pijnpunt de vorige keer.

nope. en zeker met de impact van het onderbroken tram verkeer in 2026 gaat dit mogelijk wel een pittige worden.

Black Country, New Road lijkt mij ook een kanshebber als support bij de vorige tour.

Weet iemand wanneer de support bands voor zijn uitverkochte Homecoming concert in Brighton 31 Juli zullen bekend gemaakt worden?

Users who are viewing this thread