Rock Werchter 2026

Als ik het goed heb:
- morgen MAIN SQUARE ARRAS met een headliner
- deze week nog LIL met een poppy headliner
Nog andere belangrijke aankondigingen?

Als ik het goed heb:
- morgen MAIN SQUARE ARRAS met een headliner
- deze week nog LIL met een poppy headliner
Nog andere belangrijke aankondigingen?
Deze week niks meer voor LIL in elk geval. Ik veronderstelde dat, maar klopt niet. Gaat er wel snel aankomen, maar niet deze week (en niet de poppy naam).

• Leuk
Waarderingen: PJ
Gevoelsmatig lijkt het wel dat RW deze week al gaat komen. The Cure lijkt me erg ijverig alles snel te willen aankondigen, waren in 2019 ook de eerste naam (was op 5 oktober). En die gaan ze niet missen.
Zullen het vandaag weten dan of ze komen. Vrogie 2 jaar kondigden ze het alleszins de dag op voorhand aan.

En The Cure aankondigen op een vrijdag is natuurlijk zeer realistisch

Nu de eerste naam zo goed als zeker is en we nu enkel wachten op de aankondiging ben ik benieuwd wat jullie top 5 liedjes zijn van The Cure. Met zo een grote discografie kom je door zulke lijstjes altijd nog wat verborgen parels tegen. Ik zal de start inzetten (geen volgorde, maar mag altijd):

- The Last Day Of Summer
- A Letter To Elise
- A Forest
- The Same Deep Water As You
- Push

• Leuk
Waarderingen: jules1994 en phil
Leuk! Ik wacht nog even tot ze bevestigd zijn met mijn top 5.

Maar wel benieuwd naar die van anderen.

Nu de eerste naam zo goed als zeker is en we nu enkel wachten op de aankondiging ben ik benieuwd wat jullie top 5 liedjes zijn van The Cure. Met zo een grote discografie kom je door zulke lijstjes altijd nog wat verborgen parels tegen. Ik zal de start inzetten (geen volgorde, maar mag altijd):

- The Last Day Of Summer
- A Letter To Elise
- A Forest
- The Same Deep Water As You
- Push
- Fascination Street
- From the edge of a deep green sea
- Prayers for rain
- The Kiss
- 17 Seconds

The Cure ... Een band die ik in 2019 gezien heb op Pinkpop terwijl ik er een heel weekend helemaal af lag, een band die me toentertijd zo weinig kon boeien dat ik naar de silent disco ben gegaan.

Inmiddels ben ik wat ouder en rustiger geworden en zou ik echt intens staan te springen om The Cure. Make it happen, nieuwe album is ook echt briljant!

Zo heb ik wel meer bands waar ik een "rematch" van wil nu ik wat ouder ben. Grappig wat muzieksmaak kan ontwikkelen en / of veranderen door de jaren heen.

The Cure ... Een band die ik in 2019 gezien heb op Pinkpop terwijl ik er een heel weekend helemaal af lag, een band die me toentertijd zo weinig kon boeien dat ik naar de silent disco ben gegaan.

Inmiddels ben ik wat ouder en rustiger geworden en zou ik echt intens staan te springen om The Cure. Make it happen, nieuwe album is ook echt briljant!

Zo heb ik wel meer bands waar ik een "rematch" van wil nu ik wat ouder ben. Grappig wat muzieksmaak kan ontwikkelen en / of veranderen door de jaren heen.
Vind het geval The Cure vooral heel opmerkelijk. Herinner me op RW12 echt veel disinteresse en geen héél vol veld, in 2019 was dat een stuk beter hoewel hun aankondiging op het forum hier ook best veel mensen koud liet. Ondertussen lijken ze nog een stuk populairder overal.

• Leuk
Waarderingen: phil
Vind het geval The Cure vooral heel opmerkelijk. Herinner me op RW12 echt veel disinteresse en geen héél vol veld, in 2019 was dat een stuk beter hoewel hun aankondiging op het forum hier ook best veel mensen koud liet. Ondertussen lijken ze nog een stuk populairder overal.
Zoals Raoul zegt he Matt, we worden oud. The Cure is als goede wijn, beter met de jaren.

• Leuk
Waarderingen: jules1994, phil en DirkG

verstand komt de jaren,
grappig genoeg was ik ook niet onder de indruk de eerste keer in 2012. om in 2019 omver te worden geblazen
zou nu gewoon een heerlijke avond worden.

• Leuk
Waarderingen: phil
In 2019 door last van processierups in m'n ogen niet optimaal kunnen genieten (daarna wel vol-ledig omver geblazen door TOOL) en na 'A Forest' het voorvak verlaten. Toen wel al erg onder de indruk. Optreden in de Ziggo in 2022 ook echt fenomenaal. Heel veel zin om ze komende zomer weer te zien!

Users who are viewing this thread