Rock Werchter 2026

27 juni 2019Goffertpark, NijmegenNederlandMuse – Simulation Theory World Tour Ticketmaster Blog+2Artiesten Nieuws+2
12 september 2019Ziggo Dome, AmsterdamNederlandDeel van de Simulation Theory World Tour Artiesten Nieuws+1
23 oktober 2022Koninklijk Theater Carré, AmsterdamNederlandIntieme theatershow als onderdeel van de Will of the People Theatre Tour musewiki.org+2Soundflow+2
7 juni 2023Malieveld, Den HaagNederlandFestival / groot concert van Muse Muse Official Website
22 juni 2025Landgraaf (Pinkpop Festival)NederlandMuse headliner op Pinkpop 2025 Muse Official Website+2RTL+2

5x dus in afgelopen 6 jaar.
Da’s 7 jaar (2019 tot en met 2025) en met 2026 hebben we het over 8 jaar.

Toch echt niet veel. Carré was dan weer een intiem concert en op festivals alleen 1x Pinkpop en 1x RW.

Da’s 7 jaar (2019 tot en met 2025) en met 2026 hebben we het over 8 jaar.

Toch echt niet veel. Carré was dan weer een intiem concert en op festivals alleen 1x Pinkpop en 1x RW.
Ennnn hoe gaat de nieuwe muziek vallen. Over smaak valt te twisten, maar ze vinden zichzelf telkens opnieuw uit. Ik kijk er alvast naar uit om " unravelling" te horen knallen op Werchter.

Ze hebben hun sporen allang verdiend en zijn niet te vergelijken met een The Cure als het om legacy gaat. Over 25 jaar praat men zo over Muse, en mogen latere bands hun veters nog niet strikken.

Maar oké; als ik moet kiezen nu :The Cure aub! Nog nooit gezien!!....

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Turnstile - Pearl Jam
Mumford and Sons - Gorillaz
Lorde - Twenty One Pilots
The Cure - The xx

Mijn voorspelling momenteel.

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j

Users who are viewing this thread