Tame Impala

Na End of Summer en Loser had ik de nieuwe Tame Impala era al helemaal opgegeven, want ik vind die twee singles echt onluisterbaar. De tekst van Loser is zo cringe en EoS is zo onsamenhangend en bij vlagen lelijke productie. Maar Dracula is echt een banger! Misschien toch maar tickets kopen.

Als je End of Summer straks tijdens een show hoort heb je wel echt een megaknaller te pakken hoor, pfoe. Dat wordt wel een extatisch momentje in een volle arena of op een festivalweide. 🙌

• Leuk
Waarderingen: Jesse1501
Ik hoop toch wel dat we nog genoeg van Innerspeaker en Lonerism gaan horen. Wat een briljante albums zijn dat!

Ik hoop toch wel dat we nog genoeg van Innerspeaker en Lonerism gaan horen. Wat een briljante albums zijn dat!
Op Pukkelpop 3 jaar terug 3 songs van Lonerism (met fenomenale visuals bij Elephant en Apocalypse Dreams) en 2 songs van Innerspeaker (de 2 laatste songs van 't album). Die laatste 2 ook nog als afsluiter van de set.

Op Pukkelpop 3 jaar terug 3 songs van Lonerism (met fenomenale visuals bij Elephant en Apocalypse Dreams) en 2 songs van Innerspeaker (de 2 laatste songs van 't album). Die laatste 2 ook nog als afsluiter van de set.
En ik was erbij. Geniale headlineshow om vervolgens mezelf erna de vernieling in te beuken bij Frank Carter. Heerlijke dag was dat

• On fire
Waarderingen: Brian en Mark's Kal
Iemand ondertussen al het pre-sale linkje ontvangen van de aanmelding via de TI website?

Ik heb de Eventim mail binnen met linkjes voor DE. Verkoop donderdag 10u.

Artist presale is morgen toch? Zal morgenvroeg wel een linkje komen

Ik begin hem wel een beetje te knijpen. Online lees ik dat er al wel wat codes ontvangen zijn…

Ik begin hem wel een beetje te knijpen. Online lees ik dat er al wel wat codes ontvangen zijn…
Op reddit lees ik dat alleen Uk/Ireland uitgezonden is op dit moment

Edit: Heb maandag wel een mail gehad van de TI nieuwsbrief dus ik wacht rustig af

• Leuk
Waarderingen: JP5
Net een mail ontvangen met dezelfde link als hierboven al gedeeld. Geen code, dus dat zal waarschijnlijk niet nodig zijn…

Users who are viewing this thread