Festileaks Draft XVIII: draft of the future

"De afsluiter op The Slope baarde geen dode mus, wel een dikke hond. Fat Dog was verreweg het raarste, geestverruimendste, kletsen-op-uw-billen-gevendste feestje van Rock Werchter tot nu toe", dat kopte Humo na hun geweldige show op Rock Werchter 2025. Hoog tijd dus dat Fat Dog Werchter opnieuw op stelten komt zetten! Dit keer niet op The Slope, wel op de Main Stage op donderdag 4 juli.

Meer namen voor Rock Werchter 2030 worden snel bekendgemaakt.

@mattman
@Oasiss

"De afsluiter op The Slope baarde geen dode mus, wel een dikke hond. Fat Dog was verreweg het raarste, geestverruimendste, kletsen-op-uw-billen-gevendste feestje van Rock Werchter tot nu toe", dat kopte Humo na hun geweldige show op Rock Werchter 2025. Hoog tijd dus dat Fat Dog Werchter opnieuw op stelten komt zetten! Dit keer niet op The Slope, wel op de Main Stage op donderdag 4 juli.

Meer namen voor Rock Werchter 2030 worden snel bekendgemaakt.

@mattman
@Oasiss
Was mijn volgende aankondiging, als voorlaatste Barn ging ik ze zetten 👍

Toch lief dat ik je dan even een handje heb geholpen bij de knoop die je moest doorhakken. :p
Haha nee ik zit aan het einde van de slang dus mag steeds 2. 1 daarvan zou Wet Leg zijn.

Dat zou daarna London Grammar worden 🤣 gaat mooi zo

• Leuk
Waarderingen: Dante
Massive Attack komt naar Rock Werchter 2030! 🔥 Op zaterdag 6 juli nemen de legendarische triphop-pioniers de Barn volledig over. Verwacht een intense, meeslepende en visueel overweldigende show – zoals enkel Massive Attack dat kan. Met klassiekers als Teardrop, Unfinished Sympathy en Angel brengen ze een soundtrack die generaties overstijgt.

Samen met RAYE en Faith No More belooft deze zaterdag een dag vol hoogtepunten en contrasten: van grootse pop tot compromisloze rock, en nu ook de duistere, hypnotiserende beats van Massive Attack in de Barn. Een perfect huwelijk van sfeer en intensiteit.

@MadMandra27 -> @Dante Festileaks_Draft_XVIII.zip_-_11.jpeg

Vrijdag aankondiging.png

Caroline Polachek verovert de wereld – en op vrijdag 5 juli komt ze Rock Werchter inpakken als subheadliner. 🌍🔥

Met haar betoverende stem, grensverleggende pop en onweerstaanbare live-performance heeft Caroline in een verbluffend korte tijd de sprong gemaakt van cultfavoriet tot absolute wereldster. Haar songs zijn kunstwerken die tegelijk intiem en groots klinken, en op elk groot podium – van Coachella tot Glastonbury – heeft ze bewezen dat ze één van de meest relevante en vernieuwende artiesten van het moment is!

Op Werchter krijgt ze de plaats die ze verdient: vlak onder de headliner, waar ze het hele festivalterrein zal doen zweven en dansen ✨

Next: @Dante @JK79

Users who are viewing this thread