Pukkelpop 2026

The Strokes godallemachtig ja.

Maar ze hebben die band al eens laten lopen in 2023. Toen stonden die op Rock En Seine, waren ze in de buurt, maar moesten we het op Pukkelpop doen met The Killers... Als hun nieuwe werk evenveel aansluit bij een jonger publiek als The New Abnormal, dan misschien ooit eens?
Fan-tas-tisch album! Net eens naar die streams gekeken op Spotify, toch populairder dan je denkt. "The Adults Are Talking" zit al over halfweg naar het miljard streams.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Fan-tas-tisch album! Net eens naar die streams gekeken op Spotify, toch populairder dan je denkt. "The Adults Are Talking" zit al over halfweg naar het miljard streams.
Nog altijd hun populairste album. Maken niet zoveel bands mee zo ver in hun carrière.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Nog altijd hun populairste album. Maken niet zoveel bands mee zo ver in hun carrière.
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Is This It heeft toch veel meer impact gehad destijds dan The Adults Are Talking?

Is This It is een ander tijdssegment uitgebracht, dus om daar Spotify streams al graadmeter bij te nemen is toch niet helemaal juist? Of zeg ik dan iets heel geks ;)?

• Leuk
Waarderingen: Everyknight, dann en elo
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Is This It heeft toch veel meer impact gehad destijds dan The Adults Are Talking?

Is This It is een ander tijdssegment uitgebracht, dus om daar Spotify streams al graadmeter bij te nemen is toch niet helemaal juist? Of zeg ik dan iets heel geks ;)?
Tuurlijk, helemaal mee eens. Maar het ging toen over Spotifystreams, en ik zag ineens dat hun laatste album daar nog altijd het meest beluisterde werk is. Dat feit is toch ook wel opvallend, los van hoe impactvol die eerste was.

Die goedkeuring zal er niet komen. Wegen en Verkeer zal geen nieuwe toegangsweg aan de Kempischesteenweg toelaten
Ah, dat zou best kunnen ja. Al zijn er natuurlijk wel andere opties qua aansluiting op een weg, Ranonkelstraat of iets in de achterliggende wijk. We zien wel.

Tyler the creator mag wat mij betreft komen naar pukkelpop volgende editie hij heeft maart volgend jaar een tour in Latijns Amerika daarna (voorlopig) nog niets hopelijk 🤞🙏 doet hij Europese festivals waaronder Pukkelpop. Laatste keer pkp was 2015 ook al een hele tijd geleden veel te lang naar mijn goesting dus laat maar komen hoor.

https://chromakopiatour.com/latam/

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Op het Werchterforum hopen ze op Turnstile, maar die zijn voorlopig nog voor geen enkel festival in juni aangekondigd.

Het geeft me een beetje de hoop dat ze op hoge spots van de augustusfestivals mikken.

Tame Impala tourt tot midden mei door Europa. Mogelijks komt hij in augustus terug voor een rondje festivals? Werchter zie ik nu niet echt meer gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Wie gaan ze niet laten passeren? tame impala?

Jimmie noemt ook Olivia Dean. Dus dan hebben we Florence, Tame Impala en Olivia? En MKgee en Kiwanuka?

Users who are viewing this thread

• Jojo