Rock Werchter 2026

De headliners zijn 3x niks voor Werchter. Maar daaronder zit van alles inderdaad!

Alleen; Moby lijkt me niet realistisch. Die beste man komt niet zolang er nog een Bickyburger te krijgen is op de wei. Ik heb 'm nog noooooit gezien en zou het erg toejuichen op Werchter, maar volgens mij is het erg strikt veganist, zo ook voor de locaties die hij langsgaat.

verder blij om The Strokes weer op een line-up te zien. Al beloofd het nog bar weinig gezien de weinige Benelux optredens van de band.
Sombr, The XX, Turnstile, PROSPA(!! op de wishlist) , David Byrne, Interpol, Boys Noize, ......... speculeren alom; heerlijk!

NiN + Boys Noize, The Strokes, The xx, Turnstile, Interpol, David Byrne, Twigs, Moby, Little Simz, Joyce Manor, Ethel Cain, Blood Orange, Alex G, Addison Rae, The Chats, oklou, Geese, Wednesday, Hot Mulligan. Someone COOKED.
Ja, precies. Wat een lineup. Nine Inch Noize, Strokes, XX, Byrne, Twigs, Little Simz mogen zo door naar RW.

Ouwe punk als DEVO, Suicidal Tendencies, Black Flag en Iggy Pop ook typisch Coachella. Net als een K-Pop naam met nu Katseye.

Sabrina Carpenter gaat voor werelddominantie.

Laatst bewerkt:
Alleen; Moby lijkt me niet realistisch. Die beste man komt niet zolang er nog een Bickyburger te krijgen is op de wei. Ik heb 'm nog noooooit gezien en zou het erg toejuichen op Werchter, maar volgens mij is het erg strikt veganist, zo ook voor de locaties die hij langsgaat.
Ik kan mij toch moeilijk voorstellen dat heel Coachella veganistisch is?

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Mr. Y en wess
De headliners zijn 3x niks voor Werchter. Maar daaronder zit van alles inderdaad!

verder blij om The Strokes weer op een line-up te zien. Al beloofd het nog bar weinig gezien de weinige Benelux optredens van de band.
Sombr, The XX, Turnstile, PROSPA(!! op de wishlist) , David Byrne, Interpol, Boys Noize, ......... speculeren alom; heerlijk!
Dat van Moby klopt niet hoor. Heeft al op Rock Werchter gestaan en er was toen ook vlees te verkrijgen. Hetzelfde vorig jaar bij zijn Sportpaleisoptreden. Is wel overtuigd veganist, dat wel.

Is activist en veganist, maar gaat niet zover als Morrissey. België was een van de weinige landen waar ie vorig jaar passeerde met zijn comebackshows voor goede doel. Sportpaleis was in mum van tijd uitverkocht.

Moby doet niet echt aan touren, toch? Dit is meer een geval van Coachella die hem overhaalde voor 2 shows, gok ik. Ze hebben daar elk jaar wel een grote 90's dancenaamstaan.

Het gekke vind ik vooral hoe laag die op de poster staat. Achter acts als DEVO en Foster The People? Röyksopp staat ook heel erg laag overigens.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Even Jimmy quoten uit topic RW 2024 wat betreft eventuele komst Moby na uitverkocht Sportpaleis, daar haalt hij al aan wel te verwachten dat ie zomer erop oversteek zou maken voor enkele shows.

En ook deze:

Moby zal wel akkoord zijn met de Barn, of een voorlaatste spot. Komt wel in orde.
Is ook perfect hoge spot TW Classic materiaal.

Ik kan mij toch moeilijk voorstellen dat heel Coachella veganistisch is?

Dat van Moby klopt niet hoor. Heeft al op Rock Werchter gestaan en er was toen ook vlees te verkrijgen. Hetzelfde vorig jaar bij zijn Sportpaleisoptreden. Is wel overtuigd veganist, dat wel.

Je verwart hem met Morrissey. In het Sportpaleis vorig jaar kon je in ieder geval gewoon hamburgers en co kopen.
Mijn fout! excuus

Ik meende dat Morrisey en Moby hier hand in hand gingen. Dat heb ik verkeerd op m'n harde schijf opgeslagen.

Desalniettemin harstikke welkom die Moby!

Ben wel benieuwd naar een The xx maar lastig in te schatten welke positie die gaan krijgen want je hoort er weinig van maar kan ook dat die in eens een hype mee krijgen omdat ze nu weer bij elkaar komen. The Strokes zal als ze willen komen denk ik met mindere eisen moeten komen maar als sub/co headliner zou ik het zeker toe juichen

Ben wel benieuwd naar een The xx maar lastig in te schatten welke positie die gaan krijgen want je hoort er weinig van maar kan ook dat die in eens een hype mee krijgen omdat ze nu weer bij elkaar komen. The Strokes zal als ze willen komen denk ik met mindere eisen moeten komen maar als sub/co headliner zou ik het zeker toe juichen
Laatste keer was al sub head....

The XX komt enkel terug als ze mogen headlinen / mainstage afsluiten. Als je ziet wat voor posities Jamie xx uiteindelijk jaren met één plaat onder de arm heeft geëist én gekregen..

Users who are viewing this thread