Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om de snelheid erin te houden nu de aankondiging in plaats van morgen. We wachten nog even met de headliners en starten met een sub. The Last Dinner Party
Normaal zou ik het afgelopen uur nooit zo ongeduldig geweest zijn om te posten, maar mijn baby van morgen 4weken houdt me al effe wakker dus ja, hopelijk kan ik snel mijn aankondiging posten
Als laatste en telkens 2x achter elkaar. Dat komt tijd technisch heel goed uit. Mochten er dus toch nog extra deelnemers bijkomen, dan mogen ze wel voor mij, want dit is perfect.
Sommige artiesten lijken voorbestemd voor de weide, al laten ze ons soms jaren wachten. Tyler, The Creator komt dit jaar voor het allereerst solo naar Rock Werchter. Een primeur die fans verbijsterd én dolblij maakt!
De Amerikaan is in de voorbije tien jaar uitgegroeid tot dé naam in de wereld van de hiphop. Als creatieve duizendpoot – rapper, producer, designer, visionair – bepaalt hij de toon en zet hij trends. Zijn shows zijn intens, grensverleggend en ronduit spectaculair. Tyler, The Creator is groter dan ooit, en op zaterdag 6 juli 2030 eindelijk te zien op onze Main Stage als headliner. Een debuut waar geschiedenis van gemaakt wordt!
Sommige keuzes zijn moeilijk… maar deze was vanzelfsprekend. In 2025 zette RAYE een onvergetelijke show neer op Werchter die me compleet omver blies. Vijf jaar later is ze uitgegroeid tot één van de grootste en meest veelzijdige popsterren van het moment.
Daarom mag ik met trots aankondigen dat RAYE de zaterdag headliner van Rock Werchter 2030 wordt. Verwacht een show vol emoties, hits en klasse een absoluut hoogtepunt van dit festival.