Graspop Metal Meeting 2026

Lijkt me niet, daar zou Yungblud toch niks mee te maken hebben? Lijkt me gewoon een gezamenlijke single of iets dergelijks
Ik houd wel een klein beetje hoop, ze zijn gestopt vanwegen zijn stemproblemen toch? Misschien dat dat in de toekomst geen drempel meer is voor een tour. Al is een tour doen natuurlijk anders dan studio werk.

Ik houd wel een klein beetje hoop, ze zijn gestopt vanwegen zijn stemproblemen toch? Misschien dat dat in de toekomst geen drempel meer is voor een tour. Al is een tour doen natuurlijk anders dan studio werk.

Maar waarom post Yungblud dit dan?

Twisted Sister founder and guitarist Jay Jay French has offered a founder’s perspective on the band’s improbable 50th-anniversary reunion, revealing new details about the tour, including the crucial news that the celebration will begin on U.S. soil. In a new video message, he confirmed that the celebratory world tour will kick off with an American show in May of 2026 before the band heads to Europe to headline major festivals.

BronIMG_0068.webp

Vandaag is de dag, zeg je?

(ik wil het nu al ff kwijt zodat ik het gezegde niet ad nauseum moet herhalen in het voorjaar)

Vanmiddag bij Ayreon geweest. Wat blijft dat toch een fenomeen. Ik kan me voorstellen dat het op de nodige praktische bezwaren stuit om hem op GMM te programmeren (gezelschap op het podium bestaat in totaal uit 20 personen), maar wat een geweldige show weer. En chapeau voor het publiek, ik heb letterlijk maar 2 man gezien met (af en toe) de telefoon in de lucht.

Vanmiddag bij Ayreon geweest. Wat blijft dat toch een fenomeen. Ik kan me voorstellen dat het op de nodige praktische bezwaren stuit om hem op GMM te programmeren (gezelschap op het podium bestaat in totaal uit 20 personen), maar wat een geweldige show weer. En chapeau voor het publiek, ik heb letterlijk maar 2 man gezien met (af en toe) de telefoon in de lucht.
Ik ben vrijdag ook geweest en was inderdaad een hele mooie show, je kan die makkelijk 2x gaan kijken want er gebeurt teveel op het podium om het in 1x op te nemen. De bijna complete afwezigheid van telefoons was inderdaad heel opvallend.
Voor Graspop gewoon Arjen overtuigen , The Gathering ook boeken en maken dat Damian Wilson er geraakt dan zitten we al een eind op weg :)

Ik ben vrijdag ook geweest en was inderdaad een hele mooie show, je kan die makkelijk 2x gaan kijken want er gebeurt teveel op het podium om het in 1x op te nemen. De bijna complete afwezigheid van telefoons was inderdaad heel opvallend.
Voor Graspop gewoon Arjen overtuigen , The Gathering ook boeken en maken dat Damian Wilson er geraakt dan zitten we al een eind op weg :)
Yeah, vrijdag show was inderdaad goed. Dit trekt echt best genoeg mensen om een headliner te kunnen zijn.

Om Arjen te overtuigen... make sure dat we hem aanspreken als Sir, want daar was die erg trots op!

• Leuk
Waarderingen: johanra
Nog iets meer context gevonden: "The teaser comes less than a week after Yungblud and Steven Tyler performed at MTV’s Video Music Awards to pay tribute to late rock legend Ozzy Osbourne, who died on July 22. The two singers were joined by Tyler’s Aerosmith bandmate Joe Perry and guitar legend Nuno Bettencourt for an emotional performance of Osbourne’s classic 1991 song “Mama I’m Coming Home.”"

Dat is wel hele duidelijke taal ja, dat is bijna gewoon een zelfbevestiging 😅
Als ze in mei eerst festivals doen dan lijkt Graspop mij geen zekerheid. Europese festivals in juli/augustus lijkt dan meer voor de hand te liggen.

Klopt wel ja. Over Damian Wilson gesproken, die kwam gisteren middag dus iedereen die in de rij stond te wachten gedag zeggen en handen schudden. Liep mooi de hele rij af (en die was lang).

Laatst bewerkt:
Als ze in mei eerst festivals doen dan lijkt Graspop mij geen zekerheid. Europese festivals in juli/augustus lijkt dan meer voor de hand te liggen.
Ze touren in mei in Amerika en gaan erna ( tegen de zomer dan waarschijnlijk) festivals in Europa doen.

he confirmed that the celebratory world tour will kick off with an American show in May of 2026 before the band heads to Europe to headline major festivals.

Ze touren in mei in Amerika en gaan erna ( tegen de zomer dan waarschijnlijk) festivals in Europa doen.

he confirmed that the celebratory world tour will kick off with an American show in May of 2026 before the band heads to Europe to headline major festivals.

En er staat ook explicitiet zelfs maar één Amerikaanse show

We want and need:

- Creed
- Breaking Benjamin
- Sammy Hagar & The Best of All Worlds Band
- Mammoth

- Black Label Society (Ik hoop dat Zakk ooit komt als Pride & Glory )🥳
- Altijd wel eens leuk een show van een gitarist: Ritchie Kotzen of Paul Gilbert of Joe Satriani of ... The Aristocrats of ... Chickenfoot
- Marty Friedman solo en dan 's avonds show met Megadeth :cool:
- Black Stone Cherry / Alter Bridge / ...

Ik had ergens gelezen dat het om een Amerikaanse tour zou gaan (waarschijnlijk slecht vertaald). Dit bericht duidt idd met op een vroege Europese tour.

Users who are viewing this thread