Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Dat kan ik me ook echt niet voorstellen.

Mumford & Sons daarentegen sluit ik niet uit. Hoeft voor mij persoonlijk niet zo, maar denk dat het wel zou aanslaan.
Zoekt DTRH het normaal niet wat urgenter qua headliners? Dit voelt als Kings of Leon als headliner neerpoten.

• Leuk
Waarderingen: gretz en Novis95
Ja, dat zit zeker snor. Maar DTRH boekt meestal wel wat scherper, ook als het wat oudere namen zijn. Vind dit een echte Pinkpopband.
Dit jaar hadden ze Underworld als één van de headliners dus het hoeft niet perse haha. Ik zie ze eerder op DTRH of BKS eindigen dan Pinkpop aankomend jaar.

Ja, dat is het 'm, Underworld vind ik dan weer beter passen bij DTRH dan Pinkpop. Het kan hoor, maar zou het een beetje atypisch vinden voor DTRH.
Tja DTRH heeft ook doodleuk Editors neergeplemd voor corona. Als ze wat bescheiden zitten in de headliners zie ik ze een Mumford of KOL nog wel boeken. Maar als de signalen kloppen dat er veel tourt volgend jaar lijkt het me niet

Nothing but Thieves hebben we dit jaar al gehad dus daar moeten ze een nieuwe voor zoeken. Lijkt me stug dat ze die twee jaar achter elkaar als headliner neer gaan zetten? Hoop het zelf niet, vond het wel vet om ze een keer gezien te hebben.

Nothing but Thieves hebben we dit jaar al gehad dus daar moeten ze een nieuwe voor zoeken. Lijkt me stug dat ze die twee jaar achter elkaar als headliner neer gaan zetten? Hoop het zelf niet, vond het wel vet om ze een keer gezien te hebben.
Nee gaat niet gebeuren inderdaad

Headlinerstatus hebben ze zeker, maar Mumford & Sons hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik vond dat oersaai op Lowlands een aantal jaar geleden en die nieuwe plaat beweegt me ook niet echt. Geen schande als ze er wel zouden staan, maar er is ongetwijfeld wat sterkers aan het rondtrekken volgende zomer.

• Leuk
Waarderingen: Onibaba en LuukvdDobbel
Zag deze ook voorbij komen. Lijkt te mikken op een wat ouder publiek, maar namen als Robert Plant, Laurie Anderson, Flying Lotus, Richard Thompson, Shabaka, Alan Sparhwak, MJ Lenderman en Tunde Adebimpe zijn harstikke welkom.

De topper zou David Byrne zijn. Tot mijn grote schaamte niet gezien in 2018 op DTRH. Maar hij treed ook in de AFAS op in februari, dus de vraag is of hij dan nog eens terug komt in de zomer.
1000035863.jpg

Ja, dat zit zeker snor. Maar DTRH boekt meestal wel wat scherper, ook als het wat oudere namen zijn. Vind dit een echte Pinkpopband.
Ik hoop er ook niet op hoor. Maar ze hebben de laatste jaren ook Ben Howard en Michael Kiwanuka laten headlinen. Beetje brave headliner is niet erg ongebruikelijk daar.

Ik vond NBT best vet om een keer gezien te hebben en dat als last-minute vervanger. Het had echt veel erger kunnen aflopen afgelopen jaar.

• Leuk
Waarderingen: gretz
AM - Tame Impala - The Xx

Kom maar door ❤️
Mooie headliners. Al vind ik de jazzy-groovy weg die AM is ingeslagen niet heel fijn.
Tame Impala: komen zij met nieuw werk dan?

Maccabees lijkt me als headliner zeer onwaarschijnlijk. Wel leuke band, heb ze ooit tien jaar geleden eens in Paradiso gezien.

Tame Impala zou wel de perfecte headliner zijn voor DTRH. Heeft er nooit gestaan, maar volgens mij staat hij al jaren op de wensenlijst van de organisatie. Zowel het oudere werk (psychedelische rock) als het latere werk (meer synthpop) lijkt me goed aanslaan bij het publiek. Live met een band, vette visuals en genoeg hits. 17 oktober verschijnt het nieuwe album en lijkt er nu op dat er ook wat meer elektronische nummers op komen te staan.
Vraag me wel af of hij in 2026 al festivals gaat spelen of dat hij eerst zaalshows gaat doen.

Users who are viewing this thread