Rock Werchter 2026

Dus ook een show in Dusseldorf met een capaciteit van 80.000
Kan me zo voorstellen dat die RW aardig in de weg zullen zitten, zeker aangezien de ticketverkoop daar maanden eerder begint?
Sowieso wel verbaasd dat die door heel Europa in gigantische venues staan gelijkwaardig met de Arena en KBS qua capaciteit

Kan me zo voorstellen dat die RW aardig in de weg zullen zitten, zeker aangezien de ticketverkoop daar maanden eerder begint?
Sowieso wel verbaasd dat die door heel Europa in gigantische venues staan gelijkwaardig met de Arena en KBS qua capaciteit
perfect om ze 2x te zien dan :)

Hype rond die band is gigantisch. De combo met QOTSA een buitenkansje. Die gaan dat snel uitverkopen allemaal.

Which countries are we missing? I’m thinking about festivals Rock Werchter and Mad Cool. And they could easily add Hellfest, Copenhell and Tons of Rock before Stockholm

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
Which countries are we missing? I’m thinking about festivals Rock Werchter and Mad Cool. And they could easily add Hellfest, Copenhell and Tons of Rock before Stockholm
Hellfest gaat niet meer gebeuren, die zijn die week nog niet in Europa
Een korte tour van max 3 weken was de bedoeling, met die show van 18 juli kan je alles voor eind juni wel afschrijven lijkt mij
Copenhell is ook niet voor niets een week opgeschoven

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
It was previously stated that their tour is not gonna be long. Werchter and Copenhell are probably the only festivals.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Little Simz - Twenty One Pilots - Gorillaz
Barn: Idles

The Last Dinner Party - Queens Of The Stone Age - System Of A Down
Barn: Lorde

Turnstile - Mumford & Sons - Stromae
Barn: Olivia Dean

Lewis Capaldi - The Cure - Tame Impala
Barn: Sombr
Ik gok zoiets

• Leuk
Waarderingen: jarne
4 juli past perfect voor SOAD op RW inderdaad. Ik weet van 2017 en 2020 dat die hun management erg redelijk zijn en meedenken, dus dat die meedenken in latere aankondiging festivals past ook perfect.
En met Open'er en Roskilde had je misschien 2 concurrenten gehad, maar door Copenhell en show in Polen valt dat al weg.

Instant sold out wel die dag.

4 juli past perfect voor SOAD op RW inderdaad. Ik weet van 2017 en 2020 dat die hun management erg redelijk zijn en meedenken, dus dat die meedenken in latere aankondiging festivals past ook perfect.
En met Open'er en Roskilde had je misschien 2 concurrenten gehad, maar door Copenhell en show in Polen valt dat al weg.

Op een zaterdag en wellicht in combi met QOTSA, dat kan wel eens sneller gaan nog dan LP afgelopen jaar.

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
We're starting to see some headliners show up :) Florence and the Machine Radiohead System of a Down + Qofsa

The next one will be

Muse ? Arctic Monkeys ? Twenty øne pilots ?

Wel mooi dat Werchter dan voor het tweede jaar op rij gaat lopen met de grote rock-hype van het moment na Linkin' Park.

Mijn bescheiden gok momenteel:

Do: Little Simz - TOP - Gorillaz
Vr: Olivia Dean - Turnstile - Chapell Roan
Za: Electric Callboy - QotSA - SOAD
Zo: Benson Boone - Lorde - Mumford & Sons

De enige mogelijke concurrent in het Werchter weekend lijkt mij nog Resurrection Fest in Spanje maar die zijn toch nog een slagje kleiner dan Werchter

Users who are viewing this thread