Rock Werchter 2026

Wishlist + enkele verwachtingen:

Muse - Mumford & Sons - Pearl Jam - Oasis - Kings of Leon
The War On Drugs - Bad Omens - The Killers - The Haunted Youth - Alter Bridge
White Lies - The Warning - Larkin Poe - Richard Ashcroft

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
Zou ik mee kunnen leven, al zijn het wel veel namen die er de afgelopen jaren nog hebben gestaan (M&S, FA, PJ, QOTSA). Vervang er één door een BMTH bijvoorbeeld en het is al wat vernieuwender.

Ook verwacht ik Tame Impala dan eerder als sub voor Chappell Roan.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Worden al weer veel mooie namen genoemd hier.👌 Hoop toch vooral dat we niet al te gedesillusioneerd achterblijven na de aankondigingen.

Persoonlijk zet ik vurig in op in ieder geval 1 naam van mijn absolute must sees voor de nabije toekomst: Tame Impala, Gorillaz, Justice, Pulp, Doechii.

1 hiervan moet toch niet teveel gevraagd zijn?? 🤔

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Wishlist + enkele verwachtingen:

Muse - Mumford & Sons - Pearl Jam - Oasis - Kings of Leon
The War On Drugs - Bad Omens - The Killers - The Haunted Youth - Alter Bridge
White Lies - The Warning - Larkin Poe - Richard Ashcroft
Zeven headliners is wat teveel van het goede. En ik mis wel een popnaam die veel volk trekt.

Op Justice reken ik overigens geenszins, ik geloof dat die hun spullen weer even opbergen na deze tour.

Echt onbegrijpelijk dat die niet langs zijn geweest de laatste jaren. Voor het laatst in 2012 (!), doodzonde.

Zeven headliners is wat teveel van het goede. En ik mis wel een popnaam die veel volk trekt.
Is op zich nooit een must geweest. Hangt gewoon af van aanbod. Vorige jaren was er toevallig telkens een grote popnaam, maar evengoed zijn er edities zonder echt grote popartiest.

Staan maar 5 headliners op dat lijstje? En het is niet voor niets een wishlist.
The Killers en The War on Drugs lijken me ook headliners (al dan niet co of sub, maar sowieso op een van de twee bovenste posities), dan kom je aan zeven.

The Killers en The War on Drugs lijken me ook headliners (al dan niet co of sub, maar sowieso op een van de twee bovenste posities), dan kom je aan zeven.

Yes, maar dan is het dus niet teveel van het goede. 😉 Er is plek voor 8, al zal het van bijv een combo PJ/TWOD idd niet zo snel gaan komen…

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Is op zich nooit een must geweest. Hangt gewoon af van aanbod. Vorige jaren was er toevallig telkens een grote popnaam, maar evengoed zijn er edities zonder echt grote popartiest.

Tja als het aanbod er niet is houdt het op. Maar zal het vanuit de organisatie niet wel degelijk een voorkeur hebben om in ieder geval 1 eigentijdse popartiest hoog op het affiche te krijgen?

Users who are viewing this thread

• dann
  • Joss