Radiohead en aanverwante projecten

Waste even mailen want je wil je telefoonnummer niet laten blokkeren door te vaak te registreren. En misschien bij je provider even checken of je een block op berichten van buitenlandse nummers hebt.
WASTE gemaild maar die antwoorden pas op maandag, stond er in de automatic reply. Door de enorme drukte zal het ook extra lang duren.

Morgen sluit deze registratie al, niet?

Lichte paniek hier. Ik kan niet meer doen dan afwachten?

WASTE gemaild maar die antwoorden pas op maandag, stond er in de automatic reply. Door de enorme drukte zal het ook extra lang duren.

Morgen sluit deze registratie al, niet?

Lichte paniek hier. Ik kan niet meer doen dan afwachten?
Ik vrees voor dat laatste. En misschien anderen in je omgeving even vragen even te registeren als ze dat nog niet gedaan hebben voor extra kans.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Ik vrees voor dat laatste. En misschien anderen in je omgeving even vragen even te registeren als ze dat nog niet gedaan hebben voor extra kans.
M’n vriendin heeft ook nog niets. Nog andere mensen vragen lijkt me niet te doen; want zij ontvangen die mails dan toch?

@wenteldave Mag ik op de lijst?

Hier ook nog geen SMS. Als ik vanavond nog niets heb zal ik nogmaals registreren. Op reddit staan aantal posts van mensen die geen sms ontvangen en nogmaals registreren en dan wel gelijk een code ontvangen

Misschien toch nog ff geduld. Gisteren aangemeld, vanacht de SMS, vanmorgen ink in SMS geactiveerd en vrij snel daarna de mail.

Mijn vrouw had zich eerder aangemeld gisteren, maar kreeg later dan mij de SMS.

Ik hoop echt voor jullie dat jullie de SMS code binnen krijgen.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman
Ik heb wel een beetje meer informatie nodig... Waar? Hoeveel? Datum? Enige stad? Staan/zitten? Nog iets anders? Etc.?
1 persoon voor Berlijn of Copenhagen. Graag zitten. Qua data ben ik flexibel, ik ga vrij vragen van werk ervoor.

Ik heb me 4x aangemeld voor Berlijn (sms + mail), en zoek zelf 3 tickets. Mensen die 1 ticket zoeken en wensen dat ik er 4 koop if possible?

• Leuk
Waarderingen: Cel
Ik begrijp het niet goed. Heb met 3 verschillende mailadressen en 3 verschillende gsm nummers geregistreerd: eentje voor Berlijn, eentje voor Madrid en eentje voor Londen. Allen op vrijdagmiddag 11u30.

Voor Madrid en Berlijn heb ik sms en mail gehad. Voor Londen, onze voorkeur want dichtst bij huis niets.

Heb gemaild maar geen respons (begrijpelijk). Heb vannacht nog eens opnieuw ingevuld voor Londen met hetzelfde mailadres en telefoonnummer van de eerste poging: weer niets...

Is er hier al iemand die een SMS gekregen heeft voor Londen? Ik begrijp het niet goed...

Benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk een code gaan ontvangen. Blijft jammer dat die tour zo klein is.

Users who are viewing this thread