Rock Werchter 2026

Legendarisch omdat er geen ene mafkegel het in zen hoofd haalt om onbeveiligd de Main te beklimmen. Verder weinig tot niks waard, ongeïnteresseerd en gezapig.
Was ook wel een tour rondom hun minste album imo (Scaled and Icy), sinds dan hebben ze een sterker album uitgebracht en de nieuwste singles klinken ook veelbelovend.

Florence + The Machine toch vrij snel het Sportpaleis uitverkocht. Had ik niet verwacht.
Ik eigenlijk wel... Blijft gewoon een grote naam. En dankzij social media heb je altijd een generatie jongeren die haar nog niet gezien heeft.

Ik baseerde me voor legendarisch voornamelijk op de laaiend positieve commentaren onder hun youtube concert Rock Werchter 2022.
De journalist van Humo lijkt me wel enorm vooringenomen: elke show is ingestudeerd van A tot Z (je daarover verrassen bewijst dat je geen verstand hebt van live muziek) en blijkbaar is het verboden om genres te blenden.

Oh ja deze recensie had ik ook gelezen. Hecht niet zoveel waarde aan Humo-recensies.

Ik was bij de show in de Ziggo Dome dit jaar, was wel één van mijn favoriete concerten waar ik ooit geweest ben.
Persoonlijk zou ik het erg leuk vinden als ze naar Werchter komen!

Dit optreden was ook wel in groot contrast met wat ze op Werchter liet horen. Het moeten wel geluidstechnische problemen zijn, of ze had een extreem slechte dag.

Was met name ook bij Wasting my young years, leek wel of ze in verkeerde toonsoort zat. Opvallend wel dat juist dit stukje toestemming kreeg om online gezet te worden. 🤔

mocht David Byrne komen: Vergelijkbaar met America utopia show. Dus veel zin in.

• On fire
Waarderingen: Joss
mocht David Byrne komen: Vergelijkbaar met America utopia show. Dus veel zin in.

Ik ga David Byrne gelukkig in ieder geval al zien in de AFAS live. Volgende week zondag begint z'n tour in de VS, het mag duidelijk zijn dat ze er klaar voor zijn.

• Leuk
Waarderingen: Bert
Then they would have known a year ago that PJ is coming in 2026? And then someone impatiently could have released this leak back then?
So is it something that is released daily or did people purchase it and would have seen it back in January?!

Huh, nog niemand die die kalender eerder een keer volledig doorbladerde? 😮

En het is niet eens een hele cryptische hint ofzo. En toch kan PJ toen nog niet vast gelegd zijn, of enkel een gentlemen’s agreement. Maar daar past zo’n hint weer niet bij… 🤔

Vaag verhaal.

Op het pearl jam forum nul info over een mogelijke tour voor 2026. De enige inside geruchten die er zijn gaan over een Eddie Vedder solo tour volgend jaar.

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j en abzurd
Op het pearl jam forum nul info over een mogelijke tour voor 2026. De enige inside geruchten die er zijn gaan over een Eddie Vedder solo tour volgend jaar.
Ze maken wel een uitzondering voor de Schuer. Bovendien hebben ze sinds 2014 de traditie ingezet om exact om de 4 jaar langs te komen. 2014, 2018, 2022 ... 2026. Ik kan mijn 4-jaarlijkse dosis wel gebruiken.

Jongens, Jezus. We gaan toch niet zomaar zeggen dat PJ komt wegens een zinnetje in een scheurkalender. Zijn zowat de huisband en het lijkt me dat je die zin vanuit die gedachte moet opvatten.

Users who are viewing this thread

• dann
  • Joss