Sport algemeen

Ten Hag ontslagen, toch bizar dat je als directe 8 basisspelers verkoopt en alsnog denkt mee te doen om het kampioenschap

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ten Hag ontslagen, toch bizar dat je als directe 8 basisspelers verkoopt en alsnog denkt mee te doen om het kampioenschap
Echt onvoorstelbaar ja. Alonso deed het beter, no shit Sherlock. Rond de kerst is er misschien een functie in Amsterdam vacant ;).

Dat gaat echt niet alleen zijn om die twee wedstrijden hoor. Denk dat daar achter de schermen ook wel het nodige is gebeurd waardoor de directie ten Hag niet meer wilt. Mijn gok is dat ten Hag heel erg duidelijk heeft laten weten dat hij liever niet zo veel spelers kwijt was.

Dat gaat echt niet alleen zijn om die twee wedstrijden hoor. Denk dat daar achter de schermen ook wel het nodige is gebeurd waardoor de directie ten Hag niet meer wilt. Mijn gok is dat ten Hag heel erg duidelijk heeft laten weten dat hij liever niet zo veel spelers kwijt was.
Tsja maar dan nog... Staat ook niet goed op je CV.

Allez, de Wouter stelt zijn voorzitterschap ter beschikking door de druk van de fans en Coucke.

Hopelijk aanvaarden ze het want volgens hem zelf valt er hem niets te verwijten.

Liefst iemand met verstand van (voetbal)zaken in de plaats.

de 2 talenten van antwerp zijn weg
Lammens voor 21 miljoen naar Manchester United
Doumbia naar al ittihad voor 19 miljoen

sportieve aderlating
maar het zou de financiele put nu wel definitief gedicht moet hebben.

wel een zuur jaar zo met deze ploeg (en dat aan 500+ euro voor een abonnement)
zal een jaartje middenmoot worden

de 2 talenten van antwerp zijn weg
Lammens voor 21 miljoen naar Manchester United
Doumbia naar al ittihad voor 19 miljoen

sportieve aderlating
maar het zou de financiele put nu wel definitief gedicht moet hebben.

wel een zuur jaar zo met deze ploeg (en dat aan 500+ euro voor een abonnement)
zal een jaartje middenmoot worden
Betaal je 500 voor een seizoenkaart?

Betaal je 500 voor een seizoenkaart?
zeer zeker
voor bestaande seizoenskaarthouders die niet een business plek hebben en NIET verhuizen naar de nieuwe tribune in november betaal je
langs de lange zijde (tribune 1)tussen de 520€ en 725€
voor de oude tribune achter de goal 400€ (en verplicht verhuizen na afwerking nieuwe tribune)
voor de moderne tribune (tribune 4) achter de goal die er al even staat betaal je 400€ voor een staan plaats & 500 voor een zitplaats (waar ik zit)

voor de nog af te werken tribune (tribune 2) langs de lange zijde betaal je 435 euro voor een staanplaats en 550 voor een zitplaats langs de buitenzijdes
centraal betaal je 550 euro.
let wel er is korting voor -12 jarige (50%) en -16 (15%) en 65+ (15%)

nu dit lijkt al veel

nieuwe seizoenkaarthouders betalen voor tribune 1 langs de zijlijn tussen de 550 en 825 euro (van 30 tot 100€ meer dan een bestaande seizoenskaarthouder)
voor tribune 4 staanplaatsen 425 euro ipv 400, zit buitenzijde 505 (ipv 500) zit centraal 525 ipv 500
en voor de nieuwe tribune 2 gaan de staanplaatsen voor 460 (25 euro meer), zitten buitenzijde 575 (25 meer) en zitten in het midden 620 (70 euro meer)

edit en deze nieuwe seizoenskaarthouders hebben al een voorschot betaald van 200 euro zonder dat de tribune al af is.
en zla in rekening worden gebracht wanneer de tribune af is. mits vertraging gaat er stukje af van het nog te betalen bedrag.

en deze wachtrij heeft hier serieus op ingetekend dusja
ABO-25-26-I-visuals_ABO-25-26-I-VERLENGEN-NIEUW-copy.jpg

Laatst bewerkt:
Vitesse de licentie (tijdelijk) terug, ik hoop dat hier een Netflix serie van gemaakt wordt want ik ben heel benieuwd hoe dit achter de schermen is gegaan.

Heel mooi voor werknemers en supporters maar dit geeft echt wel vrijbrief om de hele boel te besodemieteren. Raar besluit ....

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
zeer zeker
voor bestaande seizoenskaarthouders die niet een business plek hebben en NIET verhuizen naar de nieuwe tribune in november betaal je
langs de lange zijde (tribune 1)tussen de 520€ en 725€
voor de oude tribune achter de goal 400€ (en verplicht verhuizen na afwerking nieuwe tribune)
voor de moderne tribune (tribune 4) achter de goal die er al even staat betaal je 400€ voor een staan plaats & 500 voor een zitplaats (waar ik zit)

voor de nog af te werken tribune (tribune 2) langs de lange zijde betaal je 435 euro voor een staanplaats en 550 voor een zitplaats langs de buitenzijdes
centraal betaal je 550 euro.
let wel er is korting voor -12 jarige (50%) en -16 (15%) en 65+ (15%)

nu dit lijkt al veel

nieuwe seizoenkaarthouders betalen voor tribune 1 langs de zijlijn tussen de 550 en 825 euro (van 30 tot 100€ meer dan een bestaande seizoenskaarthouder)
voor tribune 4 staanplaatsen 425 euro ipv 400, zit buitenzijde 505 (ipv 500) zit centraal 525 ipv 500
en voor de nieuwe tribune 2 gaan de staanplaatsen voor 460 (25 euro meer), zitten buitenzijde 575 (25 meer) en zitten in het midden 620 (70 euro meer)

edit en deze nieuwe seizoenskaarthouders hebben al een voorschot betaald van 200 euro zonder dat de tribune al af is.
en zla in rekening worden gebracht wanneer de tribune af is. mits vertraging gaat er stukje af van het nog te betalen bedrag.

en deze wachtrij heeft hier serieus op ingetekend dusja
ABO-25-26-I-visuals_ABO-25-26-I-VERLENGEN-NIEUW-copy.jpg
De goedkoopste plekken bij Ajax zijn wel goedkoper volgens mij.

Voor CL nu vier potjes 167 euro, valt me ook mee.

Vitesse de licentie (tijdelijk) terug, ik hoop dat hier een Netflix serie van gemaakt wordt want ik ben heel benieuwd hoe dit achter de schermen is gegaan.

Heel mooi voor werknemers en supporters maar dit geeft echt wel vrijbrief om de hele boel te besodemieteren. Raar besluit ....
Complete waanzin ja. Vitesse heeft keer op keer de boel compleet besodemieterd en ze kwamen er steeds mee weg ondanks tientallen waarschuwingen.

Werd er eindelijk iets aan gedaan, mag het weer niet van de rechter. Lekker allemaal gebruikmaken van bloedgeld, toch niets wat eraan kan worden gedaan.

Complete waanzin ja. Vitesse heeft keer op keer de boel compleet besodemieterd en ze kwamen er steeds mee weg ondanks tientallen waarschuwingen.

Werd er eindelijk iets aan gedaan, mag het weer niet van de rechter. Lekker allemaal gebruikmaken van bloedgeld, toch niets wat eraan kan worden gedaan.
Nja, ik weet er ook de details niet van. Maar als een club het zodanig verpest en een licentie lijkt niet helemaal juist ingetrokken, is dat waarschijnlijk toch meer een (zoveelste) brevet van onvermogen van de KNVB.

De goedkoopste plekken bij Ajax zijn wel goedkoper volgens mij.

Voor CL nu vier potjes 167 euro, valt me ook mee.
Toevallig vandaag ergens gelezen dat de goedkoopste seizoenkaart bij Ajax 297 is, bij PSV 335 en bij Feyenoord 340.

Ook behoorlijk wat weerstand nu aan het ontstaan bij Feyenoord vanuit de supporters en supportersverengingen rondom deze prijzen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Toevallig vandaag ergens gelezen dat de goedkoopste seizoenkaart bij Ajax 297 is, bij PSV 335 en bij Feyenoord 340.

Ook behoorlijk wat weerstand nu aan het ontstaan bij Feyenoord vanuit de supporters en supportersverengingen rondom deze prijzen.
Dan is Ajax nog vrij sympathiek, relatief gezien. Zeker ook omdat het schier onmogelijk is nieuwe seizoenkaarthouder te worden, omdat alles simpelweg wordt verlengd.

Users who are viewing this thread