Rock Werchter 2026

Er zijn (nog) geen signalen dat ze volgend jaar weer gaan touren, maar wat zou ik blij zijn als Belle and Sebastian (heerlijk optreden vorig jaar in het Amsterdamse Bos) en Tindersticks (zelfs als ze hun oude werk nauwelijks meer spelen) nog eens op Werchter te bewonderen zouden zijn. Twee bands die nog nooit (!) resp. sinds 1998 niet meer op Werchter waren en nog steeds relevante nieuwe muziek maken.
Inmiddels heeft Belle and Sebastian een uitgebreide tour aangekondigd, o.a. begin maart in Paradiso in het teken van de albums Tigermilk en If You're Feeling Sinsiter. Mei/juni spelen ze in Amerika, maar eind juni weer terug in Europa. Dat biedt perspectief voor RW.

Volgend jaar waarschijnlijk de eerste keer Werchter voor ons.
Iemand die wat info kan geven ivm camping The Hive ( my space) , bereikbaarheid van de parking aan de Hive, regeling ivm tickets ter plaatse ( inwisselen voor polsband)
Afstand van the Hive tot aan festival,....

We zijn al enkele jaren trouwe pukkelpop bezoekers, maar doordat het volgend jaar een weekje opschuift, zullen we er niet bij kunnen zijn.
Daarom willen we Werchter eens ontdekken.
Alle info, alle + en - zijn welkom.
Dank!!

Next year will probably be our first time at Werchter.
Can anyone provide information about The Hive campsite (my space), accessibility of the Hive car park, and ticket arrangements on site (exchange for a wristband)?
Distance from the Hive to festival,....

We have been loyal Pukkelpop visitors for several years now, but because it has been moved up a week next year, we will not be able to attend.
That's why we want to discover Werchter.
All info, all + and - are welcome.
Thank you!!
The parking is about a 10/15 min walk or so (depending where your camping pitch is). My friends exchanged their ticket for a wristband on the Wednesday easily when they were checking in I just did mine on the Thursday morning at the site. Queues were longer but all easy.

Also, was about a 10 min walk from the hive to the site

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Zoals Chiquita zei, kan perfect, enkel weet van de LN-dingen.
Wel benieuwd dan wat er onder Skorpio gaat vallen. Die hebben toch geen grote portefeuille normaal.
Burna Boy? Snoop Dogg zit er ook, maar die zie ik het kot alleen volkrijgen met Eminem.

Nog eens Ed Sheeran zou een beetje overkill zijn.

Burna Boy? Snoop Dogg zit er ook, maar die zie ik het kot alleen volkrijgen met Eminem.

Nog eens Ed Sheeran zou een beetje overkill zijn.
Maar het zou zomaar kunnen, want er komt toch een nieuw album van Ed uit?
Als die terug onder Skorpio vlag tourt dan heb je niet zoveel mogelijkheden. Opnieuw Antwerpen lijkt me onwaarschijnlijk dan, dus KBS of Oostende.

The parking is about a 10/15 min walk or so (depending where your camping pitch is). My friends exchanged their ticket for a wristband on the Wednesday easily when they were checking in I just did mine on the Thursday morning at the site. Queues were longer but all easy.

Also, was about a 10 min walk from the hive to the site
Thanks ✌

Dus
Bad bunny
Rolling stones
?
Ed sheeran (2x)?
Rolling Stones zou me eerlijk gezegd wel verbazen. Hoop gedoe over hun ticketprijzen tijdens hun laatste passage in Brussel en die leggen hun tour pas vaak op het aller allerlaatste moment definitief vast. Heeft oa te maken met de verzekering in combinatie met de hoge leeftijd van de heren Jagger en co. Als er over hun tour iets naar buiten komt dan vaak pas 3 a 4 maanden voor de tourstart.

Users who are viewing this thread