Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op efest kwam al voorbij dat The Weeknd in september met data ging komen zo was de verwachting van de poster. (Betrouwbare info normaal gezien).
Dus ik hou sterk rekening met hem in het KBS.
Toch heel dat gedoe met Ticketmaster, dat Taylor totaal not amused was over aanpak LN/Ticketmaster tov haar fans. Heeft LN laten vallen en voor Europa in zee gegaan met AEG geloof ik.
Wat natuurlijk een erg zure appel is geweest voor LN, die dan al hun eieren in de Olivia Rodrigo mand hebben gestoken (remember die ticketloting en registratie die ze daar ook zouden toepassen, maar eigenlijk zinloos bleek, want voldoende aanbod tov de vraag).
Wellicht gewoon Lady Gaga na die zaaltour de arena's doet? Maar vindt haar logischer op een Werchter Boutique dan een The Weekend. Haar show kan ook nog op een festival podium.
Wellicht gewoon Lady Gaga na die zaaltour de arena's doet? Maar vindt haar logischer op een Werchter Boutique dan een The Weekend. Haar show kan ook nog op een festival podium.
What if the headliners were
Nick Cave and the Bad Seeds.
Mumford and Sons.
Arctic Monkeys.
Muse.
System of a Down.
Bring Me The Horizon
Florence and the machine
Tame Impala
And maybe
. Gorillaz
. Tool
. My chemical romance
. The Cure
. Kings of leon
. Nothing but thieves
and on the main stage before the headliners and early afternoon
. Franz Ferdinand
. Kaiser Chiefs
. The Hives
. White Lies
. Wolf Alice
. Bad Omens
. White Lies
. Miles Kane
. Larkin Poe
. All time low
. Angele
. Biffy Clyro
. Black rebel motorcycle club
. Coach Party
What if the headliners were
Nick Cave and the Bad Seeds.
Mumford and Sons.
Arctic Monkeys.
Muse.
System of a Down.
Bring Me The Horizon
Florence and the machine
Tame Impala
Lady Gaga die haar Sportpaleis op enkele minuten uitverkocht met tickets tot 600 euro 't stuk zie ik toch écht niet snel op Werchter staan. Zou fantastisch zijn uiteraard, maar die kans lijkt mij nu echt wel nihil.
Lady Gaga die haar Sportpaleis op enkele minuten uitverkocht met tickets tot 600 euro 't stuk zie ik toch écht niet snel op Werchter staan. Zou fantastisch zijn uiteraard, maar die kans lijkt mij nu echt wel nihil.