Rock Werchter 2026

ik wil graag fka twigs & doechii & oasis & chappel & Soad, king hannah, the cure, ba domens, sons

maar zal maar niet teveel willen zeker

ik wil graag fka twigs & doechii & oasis & chappel & Soad, king hannah, the cure, ba domens, sons

Doechii dan graag wel met de uitgebreide set met dansers en niet degene die we gisteren op PKP kregen met alleen een mc.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Oasis gaat nooit het festival worden. Maar als je al die shirts van Oasis zag lopen op Pkp, moet je als Herman zijnde toch absoluut zorgen dat je een show kunt doen volgend jaar.

Wat ik ook meeneem, ze hadden in die run van 2 jaar Justice moeten hebben met die show in de Barn. Dat noem ik echt wel een gemiste kans.
Wat een show inderdaad. Die hele tent begon naar het einde toe te trillen. Zelden zo'n ontlading gevoeld op ee derde dag van een festival.

Wat ik ook meeneem, ze hadden in die run van 2 jaar Justice moeten hebben met die show in de Barn. Dat noem ik echt wel een gemiste kans.
Inderdaad, ik dacht dat het niet lukte omdat zij op de main stage moesten in het donker maar dan staan ze daar opeens in de Wave op Pukkelpop. Moest gewoon in de Barn gestaan hebben.

Users who are viewing this thread

• Joe