Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor de vooruitplanners: Lowlands is volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid een weekend later, nu de Scandinavische festivals van afgelopen weekend voor volgend jaar een weekend zijn opgeschoven.
Voor de vooruitplanners: Lowlands is volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid een weekend later, nu de Scandinavische festivals van afgelopen weekend voor volgend jaar een weekend zijn opgeschoven.
Smaken verschillen! Mijn vriend loopt al jaren in vintage voetbalshirts Kan jou stijl niet zijn, maar is alleen maar leuk als we niet allemaal hetzelfde aan hebben toch?
Smaken verschillen! Mijn vriend loopt al jaren in vintage voetbalshirts Kan jou stijl niet zijn, maar is alleen maar leuk als we niet allemaal hetzelfde aan hebben toch?
Vriend van mij is het terrein wel eens afgezet om zich om te kleden toen hij een AS Roma shirt aan had. Het staat in de regelementen, de kans is daar om eruit te worden gezet. Af en toe heb je er een bewaker tussen zitten die je eruit vist.
Ik denk het niet, Lowlands is (bijna) altijd 3e weekend augustus en is sws altijd tegelijk met Pukkelpop. En dat is volgend jaar hetzelfde weekend. Volgens mij valt alles volgend jaar (zomervakanties, festivals, etc) hetzelfde als dit jaar.
Vriend van mij is het terrein wel eens afgezet om zich om te kleden toen hij een AS Roma shirt aan had. Het staat in de regelementen, de kans is daar om eruit te worden gezet. Af en toe heb je er een bewaker tussen zitten die je eruit vist.
Jaa staat in de regels inderdaad. Vorig jaar heeft mijn vriend het nog extra nagevraagd via de app, waar werd verteld dat het niet toegestaan was. Tijdens het festival meerdere shirts tegengekomen, dus dit jaar gaan ze mee! Je zal maar net die vervelende bewaker hebben....
Ik denk het niet, Lowlands is (bijna) altijd 3e weekend augustus en is sws altijd tegelijk met Pukkelpop. En dat is volgend jaar hetzelfde weekend. Volgens mij valt alles volgend jaar (zomervakanties, festivals, etc) hetzelfde als dit jaar.
Ik weet niet of dat zo te zeggen is. Lowlands was vroeger standaard een weekend later, maar daar is men toen vanaf gestapt ivm de vele studenten die het terrein voortijdig moesten verlaten als ik het me goed herinner.
2004 - 20-22 augustus
2005 - 19-21 augustus
2006 - 18-20 augustus
2007 - 17-19 augustus
2008 - 15-17 augustus
2009 - 21-23 augustus
2010 - 20-22 augustus
2011 - 19-21 augustus
2012 - 17-19 augustus
2013 - 16-18 augustus
2014 - 15-17 augustus
2015 - 21-23 augustus
2016 - 19-21 augustus
2017 - 18-20 augustus
2018 - 17-19 augustus
2019 - 16-18 augustus
2020 - 21-23 augustus
2021 - 20-22 augustus
2022 - 19-21 augustus
2023 - 18-20 augustus
2024 - 16-18 augustus
2025 - 15-17 augustus
Dus dan is de volgende reeks op basis van Bank Holiday UK:
2026 - 21-23 augustus
2027 - 20-22 augustus
2028 - 18-20 augustus
2029 - 17-19 augustus
2030 - 16-18 augustus
2031 - 15-17 augustus
2032 - 20-22 augustus
Neee ?!?!? Kijk eens hoe veel acts van Lowlands en Pukkelpop afgelopen weekend op die festivals stonden. Als je die acts moet verdelen over 6 festivals (en in theorie 7 als Sziget ook nog eens in dezelfde week komt zitten) ga je geen acts meer overhouden.
Als Pinkpop, Glasto, Werchter, Mad Cool, Roskilde, Down the Rabbit Hole, Rock am Ring en Rock in Park in hetzelfde weekend gaat zitten is het ook bal.
Neee ?!?!? Kijk eens hoe veel acts van Lowlands en Pukkelpop afgelopen weekend op die festivals stonden. Als je die acts moet verdelen over 6 festivals (en in theorie 7 als Sziget ook nog eens in dezelfde week komt zitten) ga je geen acts meer overhouden.
Ik heb nog eens gekeken naar de Lowlands-clashfinder en de overlap in de undercard valt best mee, maar de vijver voor de bovenkant van je affiche is daar veel te klein voor. Zou je eigenlijk een tweede set aan headliners moeten hebben of meer met lokale acts doen.