Rock Werchter 2026

Subheadliner op Werchter zouden ze denk ik wel voor tekenen. Of headliner Graspop

Richard Ashcroft heeft een nieuw album in oktober dit jaar. En heeft zelf al grote solo shows in het Verenigd Koninkrijk gepland in november dit jaar en einde maart-begin april 2026. Wellicht een Europese festivaltournee nadien met zijn eigen band van juni tot augustus. Voor mij wel een groot kanshebber op een avondslot op RW 2026;

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Gaan ze ook niet als eerste aankondigen natuurlijk. Dus zolang ze niet willen/mogen beginnen met de headliners gaan ze nog niets doen. :)
Ja, had dezelfde redenering idd. Dat verschillende artiesten maar eens tourdata beginnen droppen zodat we concrete vermoedens kunnen krijgen van wie naar Werchter zou afzakken. Nu vind ik het echt nog tasten in het donker…

Ja, had dezelfde redenering idd. Dat verschillende artiesten maar eens tourdata beginnen droppen zodat we concrete vermoedens kunnen krijgen van wie naar Werchter zou afzakken. Nu vind ik het echt nog tasten in het donker…
Een nieuw album kan ook een indicatie zijn voor een komende jaar. TAYLOR SWIFT heeft net een nieuw album aangekondigd. Wellicht voor oktober of november. En wie weet touren in 2026 imo geen rw wel Werchter Boutique mogelijk of losse show.

Een nieuw album kan ook een indicatie zijn voor een komende jaar. TAYLOR SWIFT heeft net een nieuw album aangekondigd. Wellicht voor oktober of november. En wie weet touren in 2026 imo geen rw wel Werchter Boutique mogelijk of losse show.
Zal ons wel weer overslaan, of haar productie moet wat kleiner zijn dan bij de Era's Tour. Daarover gesproken (en even off-topic), ik ben die Era's Tour aan het bekijken via Disney+ met de madam en wauw, is wel echt straf hoor!

Dat is wel echt een perfecte combi ja, maar ben toch bang dat TOOL inmiddels te niche is voor Werchter. Ik weet het, hebben er niet bijster lang geleden nog gestaan, maar het publiek/het festival is ook wel veranderd sindsdien. Zie die combi denk ik nog eerder op GMM werken.

Overigens nog wel meer interessante namen op die poster, toffe metalcore bands en wat oude poppunk bands voor de nostalgie. Fever 333 mag ook wel even een tent komen afbreken.

Het is Pinkpop niet, hƩ. Als ze Tool niet boeken als ze de kans hebben, dan loopt er toch iets mis.
Maar heb ze nu eigenlijk wel genoeg gezien even. Was er niet ook een gerucht dat A Perfect Circle terug op tour ging?
Hmm ja ze zijn in Belgiƫ volgens mij wel groter dan in NL, dus misschien (hopelijk) heb je een punt.

Dat is wel echt een perfecte combi ja, maar ben toch bang dat TOOL inmiddels te niche is voor Werchter. Ik weet het, hebben er niet bijster lang geleden nog gestaan, maar het publiek/het festival is ook wel veranderd sindsdien. Zie die combi denk ik nog eerder op GMM werken.

Overigens nog wel meer interessante namen op die poster, toffe metalcore bands en wat oude poppunk bands voor de nostalgie. Fever 333 mag ook wel even een tent komen afbreken.

Zo verander is het publiek en het festival niet sinds 2019 hoor. Zou nog prima passen. Wel met een andere grote naam erbij (zoals toen met the cure).

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Publiek veranderd denk k niet hoor, behalve vorig jaar op zondag dan. Maar dat lag aan het programma. Als werchter tool kan boeken zullen ze dat wel doen denk k. Al zie k ze eerder op gmm terecht komen volgend jaar

Users who are viewing this thread