Lowlands 2025

Ik droom al jaren van een Dax J afsluiter op zondag

Ik wil Helena Hauff weer terug
Poh, afgelopen weekend was ik bij het Systeem hier in Deventer. Beiden draaiden daar in een donker bos. Was echt gruwelijk, Dax J als afsluiting was echt non stop gaan. Helena is onderhand een publieksfavoriet hier, draaide ook weer top.

En weet iemand hoeveel “hotel”kamers er zijn bij het oehlalalaantje en hoe lang je daar mag verblijven?
Vorig jaar stonden er een stuk of 4 á 5 van die hokken waar normaliter kalfjes in slapen waar je je ding kon doen. Stond ook wel een rij zodra je door de deuren bij het bruggetje was, dus even gewacht maar daarna teruggekeerd. Denk niet echt een max tijd maar gok dat ze na een half uurtje ofzo wel gaan checken of je niet in slaap bent gevallen. Dutje doen kan in de hangmatten tussen de Bravo en Xray. ;)

Oké luister… Ik lees hier al 300 pagina’s mee (ja, ik heb geen leven meer) maar waar zijn de Drum & Bass mensen voor de zondag?! 🤯

Ik zie jullie helemaal nergens… Is dit een complot? Zijn jullie stiekem allemaal overgestapt op techno? Of zitten hier enkel boomers die de zondagnacht niet meer halen?
Zeker zijn we er nog! Zondag avond gewoon lekker knallen daar!

Slechtste optreden wat ik ook heb gezien was Flowdan in de Xray vorig jaar. Zon kort tijdslot en dan alsnog 8x(!!) een backspin doen waardoor de hele energie wegvloeide en irritatie ontstond. Echt een ergernis en zonde van de hype. Stond er met wat fans half bij de zij-ingang van de Xray en die liepen zelfs weg.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: team-0 en jeppacroenoe
Zie je maar weer hoe anders een ervaring kan zijn. Ik stond vooraan met mijn vrienden bij Channel Tres en dit was voor ons hét optreden van het weekend, wat een show met die dansers erbij.
Welke editie was dat? Dat jaar in de X-ray kan ik me geen dansers herinneren haha

Om het aantal pagina's weer eens op te krikken:

Wat is jullie slechtste/tegenvallendste optreden op Lowlands?
Crystal Castles LL2011 (en de genoemde Years & Years / Sex Pistols, maar die begonnen iig redelijk op tijd en niet 20min te laat)

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Krijg net de businfo; 06:30 vanaf Amsterdam. Dan moet het wel een andere route zijn dan de auto's, anders ben je er never nooit om 08:00u. Not even close.

Eerste keer Lowlands hier! Als we om 7:30 in Lelystad zijn en dan de pendelbus pakken, is de rij daarvoor dan heel lang? En hoe lang duurt gemiddeld de rij voor de bandjes en zijn er wc’s in de rij? En hoe gaat de controle in zijn werk? Moet alles en iedereen door de scanner?

Om het aantal pagina's weer eens op te krikken:

Wat is jullie slechtste/tegenvallendste optreden op Lowlands?
Wat mij als eerste te binnen schiet is At The Drive-In. Geen idee meer welk jaar maar moet 2009-2013 of 2016-2018 geweest zijn. Keek daar enorm naar uit maar ik vond het echt helemaal niets...redelijk snel voor gezien gehouden.

Eerste keer Lowlands hier! Als we om 7:30 in Lelystad zijn en dan de pendelbus pakken, is de rij daarvoor dan heel lang? En hoe lang duurt gemiddeld de rij voor de bandjes en zijn er wc’s in de rij? En hoe gaat de controle in zijn werk? Moet alles en iedereen door de scanner?
Ligt eraan met hoeveel jullie allemaal aan de poort staan te kloppen. En ja full body scan ,kleren uit en op de lopende band door de scanner. 🤣🤣
En plassen en poepen doe je maar op Pinkpop.🫡

1. Geen idee hoe lang de rij voor de pendelbus is.
2. Rij voor de bandjes is dit jaar voor mensen die met pendelbus gaan anders; er is een eigen ingang. Bij de reguliere ingang zijn wel wc’s dus gok daar ook wel, maar als het goed is loopt het wel s el door.
3. Meestal steekproefsgewijs. Als je pech hebt, checken ze alles. En andere keren mag je zo door lopen. Maar zie ook punt 2, want die ingang is anders (en zo gezegd sneller).

Users who are viewing this thread