Lowlands 2025

In mijn geval betekent dat meestal buiten net onder de rand van de tent dansen.
Afgelopen jaren kon ik zondags met de flink afgenomen drukte pas echt vol van de Bravo genieten.
Idem dito gewoon weg te druk! Is het niet dat na Corona er ook extra bezoekers zijn 65k i.p.v. 60k ?

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
De Bravo bewaren tot zondag. En door de eerste rijen mensen heen gaan. In het midden is er meer plek dan aan de randen.

Waaier en meerdere flesjes water is idd ook een must.
Ik bewaar ook de bravo tot zondag normaal gesproken, maar ik moet en zal toch even naar Sammy Virji vrijdag.
Dan ga ik wel lekker buiten staan dansen als het te druk is (en ja dat wordt te druk).

In mijn geval betekent dat meestal buiten net onder de rand van de tent dansen.
Afgelopen jaren kon ik zondags met de flink afgenomen drukte pas echt vol van de Bravo geniet
bravo is inderdaad drama qua drukte vrijdag en zaterdag.

India is wat mij betreft ook gewoon erg druk. X-ray beter te doen over het algemeen?

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 10-8-2025, 21:48:12

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1102
• Laagste Prijs: €275.40
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €338.65
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 551
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 551
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €275.40, €278.46, €278.97, €279.48, €280.39, €280.50, €282.54, €283.56, €284.58, €285.09

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regular
- Aantal Tickets: 149
- Gemiddelde Prijs: €332.14

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 898
- Gemiddelde Prijs: €340.09

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 39
- Gemiddelde Prijs: €335.94

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 14
- Gemiddelde Prijs: €324.31

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 2
- Gemiddelde Prijs: €328.44

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 10-8-2025, 21:48:12

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1102
• Laagste Prijs: €275.40
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €338.65
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 551
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 551
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €275.40, €278.46, €278.97, €279.48, €280.39, €280.50, €282.54, €283.56, €284.58, €285.09

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regular
- Aantal Tickets: 149
- Gemiddelde Prijs: €332.14

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 898
- Gemiddelde Prijs: €340.09

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 39
- Gemiddelde Prijs: €335.94

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 14
- Gemiddelde Prijs: €324.31

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 2
- Gemiddelde Prijs: €328.44
Een vriendin kan maar 2 dagen gaan, dus die vind 200 euro dan een mooie prijs. Ben benieuwd of we die prijs nog gaan aantikken komende dagen.

Die drukte is ook de reden dat ik als liefhebber van elektronische muziek toch vaak bij de Heineken beland. Terwijl de Bravo meer mijn muziek is, vind ik de drukte en sfeer wel minder. De India was idd vorig jaar ook gewoon heel druk.

Vond de Bravo vorig jaar juist heel erg goed te doen. India was een grotere drama

Zaterdag was nog steeds wel druk in in de Bravo, maar voor de rest prima ja
Heb drie dagen daar gestaan maar vond het echt veel beter te doen dan andere edities. Maar inderdaad, het helpt wel mee als je de buitenste rijen voorbij loopt.

Oké luister… Ik lees hier al 300 pagina’s mee (ja, ik heb geen leven meer) maar waar zijn de Drum & Bass mensen voor de zondag?! 🤯

Ik zie jullie helemaal nergens… Is dit een complot? Zijn jullie stiekem allemaal overgestapt op techno? Of zitten hier enkel boomers die de zondagnacht niet meer halen?

Oké luister… Ik lees hier al 300 pagina’s mee (ja, ik heb geen leven meer) maar waar zijn de Drum & Bass mensen voor de zondag?! 🤯

Ik zie jullie helemaal nergens… Is dit een complot? Zijn jullie stiekem allemaal overgestapt op techno? Of zitten hier enkel boomers die de zondagnacht niet meer halen?

Jaaaa hier!!!!! Maar ik moet toegeven dat ik de nachten niet meer zo lang volhoud :’)

• Leuk
Waarderingen: koekebakker

Boomers hebben wel muzieksmaak. Vandaar….. 😇💫

In de andere 91 pagina’s die je overgeslagen heb, staat toch echt dat we links vooraan staan bij Chase & Status, rechtsvoor bij Thys en door het dolle bij Sub Focus.
Neem jij het bier mee?

Users who are viewing this thread