Alcatraz Open Air 2025

Hmmm de discussie over de prijs zullen we voor het nieuwe topic houden? Velen zullen het makkelijk gaan vergelijken met Graspop nu beide 4 dagen zullen zijn.

Ik wil eigenlijk geen spoilers. Ik wil het zelf op de moment zien. Gisteren in het hele snelle scrollen hier zag ik iets dat leek op een Bloodstock affiche. Rap terug gescrolld, naar Bloodstock hun facebook pagina, diep adem gehaald en dan rustig gaan kijken
Ik kreeg een melding in de app over de 21 eerste namen. Bewust niet op geklikt, ik wil het op de wei zien op een banner. Dus ik stop even met hier te lezen, want anders teveel spoilers waarschijnlijk

@saurus ik zie tussen mijn meldingen dat u mij geciteerd heeft, maar ik lees het dus pas nadat ik de banner gezien heb

Edit. Ik opende mijn Facebook zojuist. Domme actie natuurlijk want wie staat er van boven in mijn overzicht? Juist ja, Powerwolf. Dus ik weet perongeluk al dat Powerwolf komt en Slaughter Tot Prevail weet ik ook al perongeluk. Alvast wel blij mee, maar de rest wil ik op de banner zien

Dit verhoogt al wel denk ik de kansen van Helloween op Graspop want Helloween gaat niet onder Slaughter Tot Prevail staan neem ik aan. Of die moeten ze nog aankondigen

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Dit verhoogt al wel denk ik de kansen van Helloween op Graspop want Helloween gaat niet onder Slaughter Tot Prevail staan neem ik aan. Of die moeten ze nog aankondigen
staat voorlopig nergens aangegeven dat STP headliner zou zijn. Zou ik voor Alcatraz mss ook wat vreemd vinden, maar zeg nooit nooit.

Ik vraag me ook wel af hoeveel headliners hier tussen zitten ja. Ik gok dat STP headliner is en Savatage niet.

@xydroh toevallig een idee hiervan?

Heb een combi maar door omstandigheden maar pas vandaag op het terrein....was er nog een 2de meeting voorzien morgen of is daar weinig interesse in?

• Leuk
Waarderingen: Moniek

Users who are viewing this thread