Lowlands 2025

Tactiek van vorige jaren maar weer even toegepast, max 4 acts op een dag als must see beschouwen, want man man man wat is er veel lekkers om te ontdekken

Vrijdag:
Boko Yout -> Obongjayar - > London Grammar -> QOTSA

Zaterdag:
Sef / LA Lom -> The Beaches -> Anthony Szmierek -> FKA TWIGS

Zondag:
Black Country New Road -> LAIR / SOFIA ISELLA -> Fontaines D.C. -> MK.GEE
Dit is wel een hele goeie tacktiek, thanks! Krijg zo veel minder stress als ik het blokkenschema bekijk.

• Leuk
Waarderingen: lalalys en LPGBob
Dit is wel een hele goeie tacktiek, thanks! Krijg zo veel minder stress als ik het blokkenschema bekijk.
Mijn blokkenschema ziet er op voorhand altijd heftiger uit dan het in de praktijk is. Toch net even zin om langer op de camping te hangen, net even wat meer rugpijn op zondag, of toch gewoon net wat rustiger aan willen doen. Sowieso is het leuke van een festival ook wel het in het moment leven en niet als slaaf van mijn eigen planning.
Enige moment waarop ik ga 'stressen' is als er 2 must sees na elkaar aan de andere kant van het terrein staan. Even de pas erin en me eventueel passief agressief storen aan mensen van mijn groep die die urgentie niet voelen.

Wel erg benieuwd wat die andere tent is dan!
Trouwens als ik zo de kaart bekijk, staat hij meer op de plek van dat Heineken café. Vorig jaar stond daar toch die kerk? Misschien dat ze een aantal elementen daar samenvoegen en een soort minifoodcourt+grand café daar gaan maken, waar je even rustig kan eten, een biertje kan doen en een beetje met elkaar kan kletsen. Die tent lijkt iig best groot
IMG_6672.jpeg

Mijn blokkenschema ziet er op voorhand altijd heftiger uit dan het in de praktijk is. Toch net even zin om langer op de camping te hangen, net even wat meer rugpijn op zondag, of toch gewoon net wat rustiger aan willen doen. Sowieso is het leuke van een festival ook wel het in het moment leven en niet als slaaf van mijn eigen planning.
Enige moment waarop ik ga 'stressen' is als er 2 must sees na elkaar aan de andere kant van het terrein staan. Even de pas erin en me eventueel passief agressief storen aan mensen van mijn groep die die urgentie niet voelen.
Welke twee mogen dat dan zijn? Je kan ons niet in spanning achterlaten, straks ga je passief agressief aan ons storen!

• Leuk
Waarderingen: El Branco
Welke twee mogen dat dan zijn? Je kan ons niet in spanning achterlaten, straks ga je passief agressief aan ons storen!
Helaas sla ik dit jaar over en was het een puur theoretische situatie(dagje pukkelpop als verzachtende factor).
Al zou ik mezelf de route Vampire weekend > Royel Otis > Raye > Fka Twigs > Chappell Roan van tevoren opleggen, terwijl dat in de praktijk natuurlijk wel gekkigheid is om 5x achter elkaar van de Bravo naar de Alpha te lopen en weer terug.

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 4-8-2025, 16:54:31

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1198
• Laagste Prijs: €304.98
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €355.72
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 369
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 829
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €304.98, €306.00, €308.04, €309.06, €310.08, €310.59, €311.10, €312.12, €315.18, €315.97
1754373300982.png

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: Mimi en J_M
Die 458 pagina's zoals in 2024 gaan wij dit jaar niet redden. Of de Alpha moet donderdag in de fik vliegen.
Gaat idd krap worden, vorig jaar zaten we op de donderdag (15 augustus) van LL op pagina 406. We hebben nu dus nog ruim een week om 50 pagina (a 20 berichten) vol te knallen.

• On fire
Waarderingen: LLoww
In al die jaren nooit een kluisje gebruikt. Is dit vooral om te voorkomen dat je terug naar de camping moet?
Aantal jaar terug een kluisje gehad voor een vestje, toen we wat verder weg stonden. Maar je kan het als arme student ook gebruiken voor wat eten en alcohol natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Ik probeer onderscheid te maken tussen twee blokkenschema's: het 'voorpret-blokkenschema' waarin ik doe alsof eten, drinken, vermoeide benen en slaap drie dagen lang niet nodig zijn, en het 'praktijk-schema' waarin ik ook max 3 a 4 musts per dag aanstip.

We kunnen wel even een vragen rondje doen (gedeeltelijk gestolen uit het BKS topic):

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Waar kijk je het meest tegenop?
Wat wordt het drukst bezochte optreden op LL?
Welk optreden wordt door 3voor12 op nummer één gezet?

Arca
Jalen Ngonda
FKA Twigs
Squid
Fontaines D.C.
Mk.Gee

Niet mijn ding
Broodje Saté
De spierpijn op maandag
Chapell Roan
Chapell Roan

• Leuk
Waarderingen: Davidd
QOTSA
Jalen Ngonda
Papa Roach
Sef
Chase&Status
The Chats
Kasper van der Laan
Patatje Stoofvlees
Ik heb ooit een weekendfestival meegemaakt met 35+ graden, dat hoeft van mij niet. Dus laat die voorspellingen maar zo staan.
KI/KI + Job Jobse
RAYE

Users who are viewing this thread