Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Je moet terugkomen, maar nooit geweten dat ze de toegang tot het hoofdpodium afsluiten. Misschien even korte wachtrij, maar nooit extreem.

Langste wachtrijen aan de kassa's om uw tickets om te wisselen naar een polsbandje.
Oh dat valt mee. Idealiter zouden we zonder al te veel van DIIV te missen naar Hinds gaan. Ik vind het niet zo'n probleem om The Haunted Youth te missen. Vervolgens, als het bij Hinds meeviel, zou het mooi zijn om een stukje Mclusky te zien maar wel voor het begin van The Smashing Pumpkins terug te zijn.

Ook deze Fuckboi is helemaal klaar voor vandaag! Weet eigenlijk iemand hoeveel een pintje tegenwoordig kost?

Vandaag is uitverkocht! Tot straks!

Geen fan de bands die vandaag spelen. Het is zeggen, Psychonaut en Brutus hoor ik uiteraard WEL graag maar of dat gaat werken in het daglicht ... Brutus althans op Graspop in de volle zon vond ik niet dezelfde magie als Brutus in de Handelsbeurs in Gent, intussen denk ik ongeveer 8 jaar geleden. En Enter Shikari wil ik gewoon eens een nummer van gehoord/gezien hebben live. Pendulum ben ik gewoon benieuwd naar. En Electric Callboy ... bwau ... da's ook niet bepaald mijn ding. "Maar waarom heeft dje zot van een WON666 dan een ticket gekocht" hoor ik u denken? Omdat ik nog steeds grote Sum 41 fan ben en dus ook fan van Frank Zummo, de huidige drummer van Electric Callboy. En voilla :D En die show van Electric Callboy is tegenwoordig blijkbaar Rammstein*10 dus ik ben benieuwd.

Tot straks!

Helemaal klaar voor vandaag, al 2 schitterende dagen gehad. Wie goeiendag wilt zeggen, T-shirt van wfest 2021 ofwel mijn vest van tool aan :D Kheb de indruk dat er toch een aantal aanwezig zijn vandaag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Vandaag is uitverkocht! Tot straks!

Geen fan de bands die vandaag spelen. Het is zeggen, Psychonaut en Brutus hoor ik uiteraard WEL graag maar of dat gaat werken in het daglicht ... Brutus althans op Graspop in de volle zon vond ik niet dezelfde magie als Brutus in de Handelsbeurs in Gent, intussen denk ik ongeveer 8 jaar geleden. En Enter Shikari wil ik gewoon eens een nummer van gehoord/gezien hebben live. Pendulum ben ik gewoon benieuwd naar. En Electric Callboy ... bwau ... da's ook niet bepaald mijn ding. "Maar waarom heeft dje zot van een WON666 dan een ticket gekocht" hoor ik u denken? Omdat ik nog steeds grote Sum 41 fan ben en dus ook fan van Frank Zummo, de huidige drummer van Electric Callboy. En voilla :D En die show van Electric Callboy is tegenwoordig blijkbaar Rammstein*10 dus ik ben benieuwd.

Tot straks!

En dan doen ze nog een cover van Sum 41 ook he man.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: won666 en saurus
Gaat drummen worden bij Brutus en Callboy straks. Ik vind een volle grote kaai toch niet een heel toffe plek qya sfeer, het is hier fijner vertoeven als het niet vol staat.

• Leuk
Zijn die ‘balkons’ eigenlijk voor vips of ook voor het reguliere publiek?

Het voordeel is wel, vanachter ook goed zicht doordat het podium zo hoog is!

Leuk. Is het daar dan ook zo druk als op de vloer? Zag de luchtfoto van de Pet Shop Boys dag en dat zag er echt megavol uit.

PSB voelde echt niet zo vol, nu wel...ramvol. Ik ga ECB van een afstand kijken, ik heb mijn uurtje crushen op Stefanie vooraan wel gehad. I'm good.

• Leuk
Jammer dat Psychonaut en Brutus naar mijn mening toch wat dood viel op het terrein ondanks steengoede optredens. Zeker bij Brutus stonden de voorste gelederen al vol met fans van de bubble gum metalgroep Electric Callboy(lackwekkend mijn mening bvb die cover songs die ze spelen). Vind dat je toch wel scheiding hebt tussen EC en Enter Shikari en anderszijds Brutus en Psychonaut.Zet die 2 groepen op dag van AmenRa en Gojira en je hebt gans andere beleving!

Maar ook eerlijk als ik ambiance zie op terrein bij EC ben ik wss enigste met mijn mening.

Users who are viewing this thread