Lowlands 2025

Toch eens gekeken wat mijn planning zou zijn als ik volledig mijn eigen gang zou gaan (en als Lowlands morgen al begon, kan nog best wat veranderen de komende twee weken):

Vrijdag: School Of Life met Fresku - CMAT (of Jalen Ngonda) - Boko Yout (of DJ Travella) - Deadletter - Spencer Sutherland (of Amaare) - unpeople - Queens Of The Stone Age - Arca (richting het einde moet ik naar huis)

Zaterdag: (thuis verjaardag van m'n dochter) - Suki Waterhouse - Bassvictim - Vampire Weekend - Maruja - FKA Twigs - stukje Papa Roach - stukje Dar Disku - wellicht stukje Masalo en verder, mits energie

Zondag: zwerven zonder duidelijk plan (opties: Kasper van der Laan, NNO, Oceanic & Grietje, School of Life met Lammert Kamphuis) - Black Country New Road - LAIR - Horsegiirl (misschien Ekkstacy) - Lola Young - Fontaines D.C. - Mk. Gee of Chase & Status (afhankelijk van de mood) - Eivør of Trolska Polska (afhankelijk van de mood) - mits energie nachtje Bravo / X-Ray of De Grote Lowlands Kerstshow

Ben benieuwd hoeveel hiervan terecht komt, verwacht vrij weinig. :)

Toch eens gekeken wat mijn planning zou zijn als ik volledig mijn eigen gang zou gaan (en als Lowlands morgen al begon, kan nog best wat veranderen de komende twee weken):

Vrijdag: School Of Life met Fresku - CMAT (of Jalen Ngonda) - Boko Yout (of DJ Travella) - Deadletter - Spencer Sutherland (of Amaare) - unpeople - Queens Of The Stone Age - Arca (richting het einde moet ik naar huis)

Zaterdag: (thuis verjaardag van m'n dochter) - Suki Waterhouse - Bassvictim - Vampire Weekend - Maruja - FKA Twigs - stukje Papa Roach - stukje Dar Disku - wellicht stukje Masalo en verder, mits energie

Zondag: zwerven zonder duidelijk plan (opties: Kasper van der Laan, NNO, Oceanic & Grietje, School of Life met Lammert Kamphuis) - Black Country New Road - LAIR - Horsegiirl (misschien Ekkstacy) - Lola Young - Fontaines D.C. - Mk. Gee of Chase & Status (afhankelijk van de mood) - Eivør of Trolska Polska (afhankelijk van de mood) - mits energie nachtje Bravo / X-Ray of De Grote Lowlands Kerstshow

Veelal dezelfde route als ik, zie ik.

Wat een timing, je dochter is dus waarschijnlijk ieder jaar tijdens Lowlands jarig…..

Mooi hoor met de hele familie. Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren. Hoor de hele vakantie alleen maar Roxy Dekker en Bankzitters…. Lowlands zou paarlen voor de zwijnen zijn in dit geval :-).
Dat draaien ze ook wel hoor (gelukkig de bankzitters niet), maar ook veel andere muziek. Zeker nu met inluisteren voor LL in de auto komen er veel artiesten voorbij. Ben ook erg benieuwd naar Lola Young dit jaar. Gaat volgens mij wel een aardige knaller worden voor het bredere publiek.

Herkenbaar @Matthijs mijn dochter is ook vaak tijdens / rond LL jarig. Dus dit jaar op zaterdag 16 augustus op LL. Dat is ook het enige jaar wat ik gemist heb in 2005….

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Herkenbaar @Matthijs mijn dochter is ook vaak tijdens / rond LL jarig. Dus dit jaar op zaterdag 16 augustus op LL. Dat is ook het enige jaar wat ik gemist heb in 2005….
Ik heb dat dus andersom. Ik ben precies 9 maanden jarig nadat mijn ouders naar Lowlands zijn geweest… Schept toch een band met zo’n festival hahaha

Iemand weleens op vrijdag op de camper camping aangekomen? Waar sta je dan ergens? Wegens omstandigheden gaan we niet met een hele groep maar met vijf man en aantal kunnen niet op de donderdag.

Opzich prima want grijp altijd mis op de silent disco dus het is vooral "camping life" das met een hele groep best gezellig maar met vijf toch minder :)

• Leuk
Waarderingen: eva84
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 3-8-2025, 21:15:34

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1243
• Laagste Prijs: €304.98
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €354.71
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 399
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 844
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €304.98, €306.00, €308.04, €309.06, €310.08, €311.10, €312.12, €314.16, €315.18, €316.17

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1022
- Gemiddelde Prijs: €355.67

Type: Regular
- Aantal Tickets: 172
- Gemiddelde Prijs: €350.49

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 41
- Gemiddelde Prijs: €347.82

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 8
- Gemiddelde Prijs: €358.49

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 29-7-2025, 18:22:32

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1725
• Laagste Prijs: €265.20
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €341.64
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 806
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 919
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €265.20, €274.88, €275.40, €279.48, €280.50, €283.56, €284.35, €284.58, €285.60, €290.70

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1450
- Gemiddelde Prijs: €342.56

Type: Regular
- Aantal Tickets: 216
- Gemiddelde Prijs: €337.03

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 48
- Gemiddelde Prijs: €333.62

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 11
- Gemiddelde Prijs: €345.94
Dit bleek achteraf dus de sweet spot te zijn. Proberen te onthouden voor volgend jaar😜

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: MisterIks en @Marc
Komende week ook als aparte plattegrond zichtbaar.
Ze zijn volgens mij druk bezig om alles op de kaart te zetten.
Zal vast ook nog wel een podcast aan besteed gaan worden.

Hierbij alvast alle 77 eet- en drinklocaties die op de kaart staan aangegeven.

Fiery VeggiesAlpha
ArepasAlpha
Vietnamese SnacksAlpha
Gebakken VisAlpha
WafelsAlpha
Ola IjsAlpha
Patat & SnacksAlpha
Loaded FriesAlpha
Vegan KebabAlpha
Poke BowlAlpha
VisafslagAlpha
Hungry SheikAlpha
ItaliaansAlpha
KoffieAlpha
BitterballenAlpha
CocktailsAlpha
Bourgondier BitterballenAlpha
CocktailsArmadillow
HotdogsArmadillow
Sate BarArmadillow
Club SandwichArmadillow
Burgers & ShakesArmadillow
Freddy's Pulled Paddo'sArmadillow
Shot inn de RoosArmadillow
Koffie & BroodBravo
Fruit SappenBravo
Patat & SnacksBravo
The Beef ChiefCarte Blanche
OedipusCarte Blanche
ChineesEast Street
Asian VeganEast Street
Banh Xeo & Vietnamese SnacksEast Street
Asian Toast & Bubble TeaEast Street
CocktailsEast Street
KoreaansEast Street
VietnameesHacienda
Kebab & LahmachunHacienda
Birria Taco'sHacienda
Smokey BBQHacienda
Crepes & GalettesHacienda
Soul FoodLake Lowlands
Coffee BarnLake Lowlands
FlevofoodLake Lowlands
BBQ WrapsLake Lowlands
OkonomiyakiLake Lowlands
Rolls & BowlsLima
Asian FusionLima
New York PizzaOhlalalaantje
Llowdega Del BautPlanet Paradise
Whiskey Smoked BurgersPlanet Paradise
Vegan KapsalonPlanet Paradise
LibaneesPlanet Paradise
KoffiePlanet Paradise
Turkse SpecialiteitenPlanet Paradise
Bourgondier BitterballenPlanet Paradise
CaribischPlanet Paradise
Vegan SnackbarPlanet Paradise
SurinaamsPlanet Paradise
BurgersPlanet Paradise
Verse FritesPlanet Paradise
IndonesischPlanet Paradise
Fruit & SappenPlanet Paradise
Koffie & Thee HuisPlanet Paradise
Frozen YoghurtPlanet Paradise
IndiaasPlanet Paradise
PannenkoekenPlanet Paradise
ChurrosPlanet Paradise
CocktailsPlanet Paradise
Amaro's VuurkeukenPlanet Paradise
MitrailettePlanet Paradise
Lowlands WijnbarPlanet Paradise
Oesters & ConservaPlanet Paradise
Sushi & NoodlesPlanet Paradise
Fruit, sappen & tostiPlanet Paradise
Hete PeperPlanet Paradise
Napoliaanse PizzaPlanet Paradise
Caliente Latin BBQPlanet Paradise

Dit bleek achteraf dus de sweet spot te zijn. Proberen te onthouden voor volgend jaar😜
Denk ik ook! Hoewel er soms wel goedkopere voorbij komen. Ik greep vanmiddag net mis voor 1 van €255.

Toevallig gisteravond op TicketSwap gekeken, prijs rond de €320 en 870 tickets te koop. Vanochtend stond app nog open en keek ik weer, waren er 10 tickets verkocht en goedkoopste stond daar op €330… Dus er zijn een aantal Lowlandsgangers overgehaald in de kroeg vannacht om toch te gaan.

Ook weer een bewijs dat Ticketmaster minder bekend is in de tweedehandsmarkt dat men voor €30 meer een kaart koopt (€330 VS €300).

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Dat draaien ze ook wel hoor (gelukkig de bankzitters niet), maar ook veel andere muziek. Zeker nu met inluisteren voor LL in de auto komen er veel artiesten voorbij. Ben ook erg benieuwd naar Lola Young dit jaar. Gaat volgens mij wel een aardige knaller worden voor het bredere publiek.
Lola Young staat ook op m’n must see lijst. Inmiddels al zoveel artiesten die ik wel wil checken dat ik maar eens echt keuzes moet maken.

Vorig jaar kon ik niet kiezen tussen Overmono en Sampha, waardoor ik uiteindelijk op de camping ben blijven hangen (gingen tussendoor ff een jas halen). Gezellig, maar tegelijk erg zonde…

Denk ik ook! Hoewel er soms wel goedkopere voorbij komen. Ik greep vanmiddag net mis voor 1 van €255.

Toevallig gisteravond op TicketSwap gekeken, prijs rond de €320 en 870 tickets te koop. Vanochtend stond app nog open en keek ik weer, waren er 10 tickets verkocht en goedkoopste stond daar op €330… Dus er zijn een aantal Lowlandsgangers overgehaald in de kroeg vannacht om toch te gaan.

Ook weer een bewijs dat Ticketmaster minder bekend is in de tweedehandsmarkt dat men voor €30 meer een kaart koopt (€330 VS €300).
Meer nog zelfs, want de kosten voor de koper zijn hoger dan bij TM.
Netto houdt de verkoper door de hoge kosten aan die kant bij TicketSwap bij deze prijzen ook al niet veel meer over dan bij TM voor de prijzen daar.

Laatst bewerkt:
Lola Young staat ook op m’n must see lijst. Inmiddels al zoveel artiesten die ik wel wil checken dat ik maar eens echt keuzes moet maken.

Vorig jaar kon ik niet kiezen tussen Overmono en Sampha, waardoor ik uiteindelijk op de camping ben blijven hangen (gingen tussendoor ff een jas halen). Gezellig, maar tegelijk erg zonde…
De zondagavond Lola Young-Fontaines DC- MKGee gaat wel het uiterste vragen van m'n overgebleven wandelkrachten.

Wil erna nog naar Jamie Xx, maar vrees dat ik bij de camping of Trolska/Poldka Omval.

Users who are viewing this thread