Euh nee sorry ... Ik stond toen bij Testament. Pas op ik vind Parkway Drive een heerlijke band maar dat vind ik van Testament ook. En Parkway Drive ging
(met de nadruk op ging ... *)ik de week erna zien op Jera On Air.
Maar ik heb het over of Sabaton een arena band kan worden. Want hoewel ik zeg in mijn vorige post dat de band (waarmee ik naar Sabaton inderdaad verwijs) de x factor heeft, vind ik dat ook van Parkway Drive! Ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik kan kiezen tussen een 200 man show van PWD of een 50 man show van Sabaton, ik kies voor PWD. Maar hey ik ga ook naar Luxemburg voor Sabaton in november (waar ik geen pyro verwacht want de Rock Hal is een zeer klein zaal). Ik ben dan voor mijn werk in Luxemburg dus ja ... Maar toch. In het Sportpaleis wil ik ze ook wel gaan zien.
Maar dus om nog een fout recht te zetten: voor mij hebben beide bands de x factor en niet enkel Sabaton
Maar daarom ben ik er nog niet van overtuigd dat PWD goed genoeg verkoop voor stadiums. Maar hey, als ze er toch ooit staan, dan drinken we er samen een biertje
* Ging dus inderdaad. Nog even een leuk verhaal. Ik ging dus normaal inderdaad Parkway Driver zien op Jera. En ik HEB ze ook gezien. Alleen slechts één nummer ... . Na het eerste nummer moest ik naar het toilet en ik hoorde uit een andere tent iets dat wel leuk klonk. Ik ben daar even binnen gegaan. Een coverband van NoFx. En in kijk even goed ... Een kameraad van mij op zang. Totaal gemist in de timetable dus was een verrassing. En ja lang verhaal kort, ik ben in die tent blijven plakken