Goh mooi prijsjeNet toch maar gehapt voor 263. Anders ben ik straks ook weer een paar uur kwijt aan die pagina refreshen![]()
Goh mooi prijsjeNet toch maar gehapt voor 263. Anders ben ik straks ook weer een paar uur kwijt aan die pagina refreshen![]()
Daarmee verantwoord ik de verhoogde prijs ook gewoon. De voorpret duurt bij mij echt maanden, als ik geen ticket heb is dat minder.Ik zou willen dat t ik geduld had te wachten op dit soort kaartjes. Ben zowat overspannen tijdens de vvk en standaard down wanneer t uitverkoopt en ik er niet bij zat.
Haha zo praat ik het voor mezelf ook goed, plus een stukje zekerheid, maar zit nu toch wel met een kleine jaloezie te kijken naar die doorverkoop prijzen. Verwacht dat ze nog wel verder zakken en dat je voor ruim 100 euro minder makkelijk een kaartje kan kopen volgende week.Daarmee verantwoord ik de verhoogde prijs ook gewoon. De voorpret duurt bij mij echt maanden, als ik geen ticket heb is dat minder.
Ja die 100 euro is wel echt een hoop, maar het is ook extremer dan andere jaren als ik het me goed herinner toch?Haha zo praat ik het voor mezelf ook goed, plus een stukje zekerheid, maar zit nu toch wel met een kleine jaloezie te kijken naar die doorverkoop prijzen. Verwacht dat ze nog wel verder zakken en dat je voor ruim 100 euro minder makkelijk een kaartje kan kopen volgende week.
Ik heb gewoon net gedaan alsof ik wel een ticket had. Onze hele groep van 15 man heeft er wel een. Ik twijfelde alleen of ik als vrijwilliger of via resale ging. Dus in mijn hoofd had ik al wel voorpret.Daarmee verantwoord ik de verhoogde prijs ook gewoon. De voorpret duurt bij mij echt maanden, als ik geen ticket heb is dat minder.
Klopt, zeker de aantallen, vorig jaar lag de max ergens op 800 a 1000 kaarten in de verkoop volgens mij. Nu zitten we al op ruim 2500 (TM resale & TS bij elkaar).Ja die 100 euro is wel echt een hoop, maar het is ook extremer dan andere jaren als ik het me goed herinner toch?
Het is gewoon een gok. Als er een knaller van een lineup had gestaan had niemand zn kaartje verkocht onder de prijs.Haha zo praat ik het voor mezelf ook goed, plus een stukje zekerheid, maar zit nu toch wel met een kleine jaloezie te kijken naar die doorverkoop prijzen. Verwacht dat ze nog wel verder zakken en dat je voor ruim 100 euro minder makkelijk een kaartje kan kopen volgende week.
Elk jaar zijn er altijd duizenden die hun kaartje verkopen omdat ze ziek zijn, het weer slecht is, een begrafenis hebben of om wat voor reden dan ook besluiten om niet meer te gaan. Het is daarom geen gok, maar hoeveel je bespaart verschilt idd wel per jaar.Het is gewoon een gok. Als er een knaller van een lineup had gestaan had niemand zn kaartje verkocht onder de prijs.
Goed dat je jezelf hebt verbeterdEn met knaller bedoel ik uiteraard meer bekende en mainstream populaire artiesten/djs. Ook al is dat natuurlijk voor iedereen verschillend wat een knaller is of niet.
Bij mij net zo.Grappig, ik vind de lineup juist een behoorlijke knaller dit jaar. En ik ben niet de grootste muziekkenner of purist. Evenwel vind ik headliners niet belangrijker dan de midcard, en díe is echt wel sterk.
Bespaard of meer betaald. Uiteraard zijn er altijd afhakers maar er zijn echt wel jaren geweest dat het aantal aangeboden kaarten onder de originele prijs een uitzondering was. Ik kan me nog herinneren dat we hier op t forum elkaar kaarten verkochten voor de "normale" prijs omdat we het elkaar gunde en geen winst wilde maken.Elk jaar zijn er altijd duizenden die hun kaartje verkopen omdat ze ziek zijn, het weer slecht is, een begrafenis hebben of om wat voor reden dan ook besluiten om niet meer te gaan. Het is daarom geen gok, maar hoeveel je bespaart verschilt idd wel per jaar.
Ja ik draai al wat langer mee op dit forum dus ik dacht die moet ik even verduidelijkenGoed dat je jezelf hebt verbeterd
Want er staat natuurlijk gewoon een knaller van een line up!!
M’n eerste keer was 2015, het jaar het niet uitverkocht was dus ik kan moeilijk meepraten hahaBespaard of meer betaald. Uiteraard zijn er altijd afhakers maar er zijn echt wel jaren geweest dat het aantal aangeboden kaarten onder de originele prijs een uitzondering was. Ik kan me nog herinneren dat we hier op t forum elkaar kaarten verkochten voor de "normale" prijs omdat we het elkaar gunde en geen winst wilde maken.
Live ook echt een leuke show.Dank voor alle mensen die CMAT aanraadden. Erg lekkere muziek, wordt een heerlijk begin meteen![]()