Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Leuke info over de prehistorie van de Lokerse Feesten. Blijkbaar in oorsprong geinspireerd op de Gentse Feesten.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Net even gaan zien en op de site kan je nog gewoon tickets kopen? Zullen waarschijnlijk wel de laatste zijn
Daarjuist waren ze inderdaad uitverkocht hoor, en ook op Ticketswap gaat het hard momenteel. Maar u heeft gelijk, ze zijn opnieuw via de website verkrijgbaar, dus heb er snel zelf eentje gekocht om zeker te zijn. Al twijfel ik nog steeds tussen dit en Forbidden in Eindhoven. Forbidden is wel een middagshow maar toch

Daarjuist waren ze inderdaad uitverkocht hoor, en ook op Ticketswap gaat het hard momenteel. Maar u heeft gelijk, ze zijn opnieuw via de website verkrijgbaar, dus heb er snel zelf eentje gekocht om zeker te zijn. Al twijfel ik nog steeds tussen dit en Forbidden in Eindhoven. Forbidden is wel een middagshow maar toch
Heb net om te testen 40 tickets toegevoegd en kon perfect tot de laatste stap gaan. Neem aan dat er niet extreem veel tickets meer zijn, maar lijkt me toch zeker nog niet uitverkocht op dit moment. Op ticketswap gaan ze inderdaad hard, neem aan dat veel mensen niet weten dat er gewoon terug te koop staan op de site.

Iemand tips voor parking? las wel dat er een officiële parking is naast de E17, maar geen zin in gedoe met pendelbussen. Zelf dacht ik bijvoorbeeld in de buurt van de aldi van lokeren te parkeren (15 minuutjes stappen). Zou daar zondag rond 15u nog plaats zijn? Iemand ervaring mee? :)
Dat is inderdaad de beste optie bij de aldi. De parking van de Aldi is een ruime parking en wordt ook gebruikt als officiële park&bike parking voor de lokerse. Zondag rond 15uur gaat daar nog zeker plaats zijn en anders in de wijk errond vind je zeker nog een plekje. (Ik woon daar en stap ook telkens van daaruit naar de grote kaai

Dat is inderdaad de beste optie bij de aldi. De parking van de Aldi is een ruime parking en wordt ook gebruikt als officiële park&bike parking voor de lokerse. Zondag rond 15uur gaat daar nog zeker plaats zijn en anders in de wijk errond vind je zeker nog een plekje. (Ik woon daar en stap ook telkens van daaruit naar de grote kaai
En donderdag 7/8 rond 18:00? 😇

Heb net om te testen 40 tickets toegevoegd en kon perfect tot de laatste stap gaan. Neem aan dat er niet extreem veel tickets meer zijn, maar lijkt me toch zeker nog niet uitverkocht op dit moment. Op ticketswap gaan ze inderdaad hard, neem aan dat veel mensen niet weten dat er gewoon terug te koop staan op de site.
Ik wist het zelf ook dankzij u ;)

• Leuk
Waarderingen: kaiser
Bedankt voor de reactie, dan gaan we daar zeker proberen :)!

• Leuk
Waarderingen: JordyVH
Thanks voor de parking tip! Die 20mins wandelen zullen het wel niet meer maken.
Vorige keer daar veel tijd verloren door daar in de buurt parking te zoeken.

• Leuk
Waarderingen: JordyVH
Ah dat is een super tip! Merci

Misschien een stomme vraag, maar merk nu dat er 2 Aldi's in lokeren zijn.

Deze hieronder is zelfs dichter dan diegene die op de site staat als park & bike parking :

zou dat ook een optie zijn? :D

Parkeren aan de grote parking van Aldi/Brico en dan 15min stappen of parkeren aan de achterkant van het station en dan kleine 10min stappen is de beste optie.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser

Deze hieronder is zelfs dichter dan diegene die op de site staat als park & bike parking :

Goh, hou er rekening mee dat er een vermelding hangt dat de parking enkel gebruikt mag worden tijdens aankopen in de winkel(s). Nu acht ik de kans klein dat ze daar streng op gaan controleren, en na sluitingstijd en zeker op zondag maakt het helemaal niet uit, maar technisch gezien kunnen ze de popo bellen en de popo in Lokeren is nogal ijverig in het beboeten van foutparkeerders tijdens de feesten. Het hangt er dus van af of je het risico wil nemen voor dat beetje extra stappen. 😅

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser

Het is de dichtstbijzijnde parking, maar zowel daar als aan het station staat het snel vol. Dus het is daar wat kwestie van geluk hebben dat er een plekje vrij is of vroeg komen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread