Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Billie Eilish kondigde recent aan dat van haar vier concerten in Manchester van haar huidige tournee, die eind dit jaar eindigt, een concertfilm in 3D door James Cameron zal gemaakt worden. Ik vermoed dat die film voor de eerste helft van 2026 zal zijn en dat die gevolgd wordt door een nieuw album in de zomer. Opnieuw touren is dan voor de herfst van 2026 en wie weet festivals voor de zomer van 2027.
Billie Eilish kondigde recent aan dat van haar vier concerten in Manchester van haar huidige tournee, die eind dit jaar eindigt, een concertfilm in 3D door James Cameron zal gemaakt worden. Ik vermoed dat die film voor de eerste helft van 2026 zal zijn en dat die gevolgd wordt door een nieuw album in de zomer. Opnieuw touren is dan voor de herfst van 2026 en wie weet festivals voor de zomer van 2027.
Nieuw album in de zomer en touren in najaar ‘26 lijkt me aan de optimistische kant. Volgens mij riepen zij en/of Finneas pas na de huidige tour aan een album te gaan werken, dat is aan het eind van dit jaar.
Over het laatste album hebben ze echt minimaal 2 jaar gedaan.
Het lijkt me me dus niet echt uitgesloten dat ze festivals doet komend jaar. Al zou een break na 2 jaar touren ook niet schokkend zijn.
Is wel heel erg dance idd, alsof dat Four Tet het al geremixt heeft maar die remix hebben ze gewoon zelf gedaan voor het releasen. Moet er even aan wennen, ga niet liegen
Is wel heel erg dance idd, alsof dat Four Tet het al geremixt heeft maar die remix hebben ze gewoon zelf gedaan voor het releasen. Moet er even aan wennen, ga niet liegen
Van mij hoeft het ook niet hoor. Zou er denk ik wel gaan kijken (afhankelijk van clashes), want paar leuke nummers en ben an sich wel benieuwd, maar kan tig andere namen opnoemen die ik liever zie op een hoge spot.