Rock Werchter 2026

Heb Biffy gezien op Rock Am Ring en was wel goed, maar niet voor de spots die hij opeist qua line-up imo

En vandaar dat we ze niet zien op Werchter; hun expectations matchen niet met de Belgische realiteit

Billie Eilish kondigde recent aan dat van haar vier concerten in Manchester van haar huidige tournee, die eind dit jaar eindigt, een concertfilm in 3D door James Cameron zal gemaakt worden. Ik vermoed dat die film voor de eerste helft van 2026 zal zijn en dat die gevolgd wordt door een nieuw album in de zomer. Opnieuw touren is dan voor de herfst van 2026 en wie weet festivals voor de zomer van 2027.

Billie Eilish kondigde recent aan dat van haar vier concerten in Manchester van haar huidige tournee, die eind dit jaar eindigt, een concertfilm in 3D door James Cameron zal gemaakt worden. Ik vermoed dat die film voor de eerste helft van 2026 zal zijn en dat die gevolgd wordt door een nieuw album in de zomer. Opnieuw touren is dan voor de herfst van 2026 en wie weet festivals voor de zomer van 2027.

Nieuw album in de zomer en touren in najaar ‘26 lijkt me aan de optimistische kant. Volgens mij riepen zij en/of Finneas pas na de huidige tour aan een album te gaan werken, dat is aan het eind van dit jaar.

Over het laatste album hebben ze echt minimaal 2 jaar gedaan.

Het lijkt me me dus niet echt uitgesloten dat ze festivals doet komend jaar. Al zou een break na 2 jaar touren ook niet schokkend zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ik drop ‘m hier maar even. Omdat we Kevin Parker toch allemaal op de volgende RW hopen te zien. 🤞

Opvallende clubsound, benieuwd of dit representatief is voor alle nog te volgen nieuwe TI muziek.

Ik ga er wel goed op. Die bass pfff, holy shit.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Jojo

Ik drop ‘m hier maar even. Omdat we Kevin Parker toch allemaal op de volgende RW hopen te zien. 🤞

Opvallende clubsound, benieuwd of dit representatief is voor alle nog te volgen nieuwe TA muziek.

Ik ga er wel goed op. Die bass pfff, holy shit.
Is wel heel erg dance idd, alsof dat Four Tet het al geremixt heeft maar die remix hebben ze gewoon zelf gedaan voor het releasen. Moet er even aan wennen, ga niet liegen

Is wel heel erg dance idd, alsof dat Four Tet het al geremixt heeft maar die remix hebben ze gewoon zelf gedaan voor het releasen. Moet er even aan wennen, ga niet liegen

Ja kan ik me voorstellen, van mij hoeft dit ook niet de nieuwe sound te zijn. Laat dit maar de albumafsluiter worden.

• Leuk
Waarderingen: fiesta
Van mij hoeft het ook niet hoor. Zou er denk ik wel gaan kijken (afhankelijk van clashes), want paar leuke nummers en ben an sich wel benieuwd, maar kan tig andere namen opnoemen die ik liever zie op een hoge spot.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM

Users who are viewing this thread