Ik ben groot fan van elektronische muziek en met name house, maar kun jij of iemand anders misschien uitleggen wat er precies zo speciaal is aan Chris Stussy?
De sets die ik van hem heb geluisterd zijn lekker voor op de achtergrond tijdens het werk, maar meer ook niet echt? Als ik die Coachella set bekijk en vervolgens de comments lees waarin mensen hem de hemel in prijzen alsof hij de nieuwe Messias is... Dan begin ik mezelf af te vragen wat ik over het hoofd zie. Want blijkbaar ligt het dan aan mij.
Ik gun die beste man alles trouwens en ik vind zijn sound 100x beter dan andere DJs met veel hype om hun heen (livestream van Tomorrowland was bijvoorbeeld verschrikkelijk), maar alsnog zie ik niet helemaal in waarom het tot een bomvolle Heineken zou leiden.
Waar komt die hype vandaan? Hij heeft niet de zogezegde 'viraliteit' als een Fred Again.., en Fred komt tenminste nog met iets unieks (dat die intieme setting niet helemaal overkwam in de Alpha vorig jaar... dat was ergens te verwachten).