Oasis

Hier duidelijk meer gezeik dan in mijn beker. Mijn vrienden stonden er trouwens voor zodat niemand anders iets hoefde te zien om het daarna rustig op de grond uit te gieten.

Laatste optreden in Heaton Park was subliem. Noel en Liam beiden ook duidelijk geëmotioneerd. Waanzinnige sfeer in de front zone, stond het eerste uur na elk nummer 10 meter meer naar links/rechts/voor/achter dan bij het begin van het nummer. Gelukkig regende het wat zodat het springen/moshen/meeschreeuwen doenbaar bleef.

Kijk al hard uit naar Wembley binnenkort

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem
Hahahaha ik geloof mijn ogen niet met dit gesprek. 'Mijn vrienden stonden ervoor' hahahaha.

Ey gasten, kunnen jullie even cirkeltje vormen terwijl ik een plastic beker vol plas.
Standaard, toch? :) Zeker in de UK. Heb verschillende mensen in een beker/op de vloer zien plassen zondag. Ook een meisje dat gewoon hurkte en alles liet lopen. Veel liever zo dan dat ik bekers pis op mij krijg, al was m'n bucket hat een goede buffer daarvoor.

• Leuk
Waarderingen: frank foert
Standaard, toch? :) Zeker in de UK. Heb verschillende mensen in een beker/op de vloer zien plassen zondag. Ook een meisje dat gewoon hurkte en alles liet lopen. Veel liever zo dan dat ik bekers pis op mij krijg, al was m'n bucket hat een goede buffer daarvoor.
Ik vind het belachelijk dat het alternatief 'bekers met pis tegen je aankrijgen' is. Je kan toch gewoon naar de WC? Onbegrijpelijk.

Ik ken het wel, maar het blijft natuurlijk gewoon goor. Ook eens op Mad Cool iemand gehad die gewoon voor zich uit stond te pissen.

Ik vind het belachelijk dat het alternatief 'bekers met pis tegen je aankrijgen' is. Je kan toch gewoon naar de WC? Onbegrijpelijk.
Ik heb er zelf niet staan pissen hé voor de duidelijkheid, maar het gebeurt wel heel vaak. Gewoon naar de WC gaan is ook niet zo simpel, waar wij stonden waren er amper herkenningspunten dus iemand die uit de massa ging zou nooit meer opnieuw bij z'n vriendengroep geraken.

Ik heb er zelf niet staan pissen hé voor de duidelijkheid, maar het gebeurt wel heel vaak. Gewoon naar de WC gaan is ook niet zo simpel, waar wij stonden waren er amper herkenningspunten dus iemand die uit de massa ging zou nooit meer opnieuw bij z'n vriendengroep geraken.
exact. tijdens richard ashcroft nog vlug drank gaan halen en heb een half uur zitten zoeken waar mijn groep stond.

Niet meer bij je vriendengroep geraken bij een concert is toch net een tikkie minder asociaal dan midden in een menigte gaan plassen.

exact. tijdens richard ashcroft nog vlug drank gaan halen en heb een half uur zitten zoeken waar mijn groep stond.

Ik besef me goed dat het vaker gebeurt - en ook dat het best even vervelend kan zijn om je groep terug te vinden - maar dat maakt het nog niet minder schofterig om midden in het publiek te pissen. We komen allemaal wel eens bij een druk concert en toch lukt het de meeste van ons gewoon om een toilet te vinden. De logica van 'het duurt lang om mijn vrienden terug te vinden, dus ik pis wel in het publiek' ontgaat mij gewoon totaal. Dat doe je op geen enkel andere plek toch?

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Joss en Timmetje
Ik besef me goed dat het vaker gebeurt - en ook dat het best even vervelend kan zijn om je groep terug te vinden - maar dat maakt het nog niet minder schofterig om midden in het publiek te pissen. We komen allemaal wel eens bij een druk concert en toch lukt het de meeste van ons gewoon om een toilet te vinden. De logica van 'het duurt lang om mijn vrienden terug te vinden, dus ik pis wel in het publiek' ontgaat mij gewoon totaal. Dat doe je op geen enkel andere plek toch?
Dat dit een discussie is. Ik vind het heel simpel pissen in het publiek is bizar smerig en niet goed te praten en als je het daar niet mee eens bent hoef ik je niet te kennen en ben je een egoïstische eikel, sorry dat ik het zeg....

🎸 Verse 1:
I stood ten rows deep in a northern sea,
Liam’s on the mic, and he’s starin’ at me.
My bladder’s beggin’, but I ain’t gonna move —
‘Cause they just kicked in with “Slide Away” groove.

It’s piss or miss the chorus line,
So I make my choice — a pint of Carling, half full with wine.
I look at my mates, they already know,
This ain’t my first rodeo.

🎤 Chorus:
I’m pissin’ in a cup in Heaton Park,
While “Live Forever” echoes through the dark.
Hands in the air and shame on the floor,
‘Cause no true fan walks to the portaloo door.
It’s sacred, it’s stupid, it’s rough but it’s right —
That golden stream in the Mancunian night.
Yeah, I’m fillin’ my cup,
And the band’s soundin’ tight.

🥁 Verse 2:
It’s June and it’s sweaty, the air is thick,
Some lad passed out by the burger stand quick.
She said, “You’re vile,” but she still held my coat,
As I aimed with precision — the stream didn’t float.

No toilets for miles, no dignity left,
But I’m high on the crowd and half-deaf.
We’re singing as brothers, a million and one,
Under grey northern skies and a half-setting sun.

🎤 Chorus:
I’m pissin’ in a cup at the Oasis show,
While the lads around me all nod and know.
No queue, no rules, just northern pride,
And the sound of “Supersonic” on the rise.
It’s primal, it’s messy, it’s part of the game —
Like chuckin’ a flare with your mate’s last name.
With no ounce of shame.

🎸 Bridge (Spoken / Sung like Liam):
You pay fifty quid to see the band,
You don’t leave the front just to wet your hand.
We’re soldiers of sound, piss and pride,
And we go down swingin’ in the beer-stained tide.

🎤 Final Chorus:
I’m pissin’ in a cup at Heaton Park,
Where the chants are loud and the vibe is stark.
From Burnage to Salford, they’ve all turned up,
To scream “Don’t Look Back” with a half-full cup.
So here’s to the lads, the lasses, the piss —
The magic, the madness, the sound you miss.
And I’m glad I didn’t miss this.

Outro:
Just me, my mates,
And a lukewarm pint full o’ fate.

Vomit Eww GIF by The Bachelor Australia

• Leuk
Waarderingen: Joss

Users who are viewing this thread