Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

• Camper camping

Stemmen: 9 8,0%
  • Glammping deluxe

Stemmen: 11 9,8%
  • Camping 1 t/m 6

Stemmen: 61 54,5%
  • Easy Camp

Stemmen: 7 6,3%
  • Groepscamping

Stemmen: 19 17,0%
  • Anders...

Stemmen: 5 4,5%

• Totaal aantal stemmers
    112
Helder, thanks voor je reactie. Zit naar jouw ervaring het groepscamping terrein net zo snel vol als de andere campings, of zorgt het gegarandeerd een plekje krijgen er voor dat mensen ook wat later aankomen?
Nee het zit een stuk later vol, wij waren ongeveer rond 11 s'ochtends denk ik door de rij bij de ingang heen en de rest van de camping terreinen stond echt al behoorlijk vol, tot we bij de groepscampingplekken aankwamen, daar was het nog een oase van rust. Pas tegen een uurtje of 14:00 a 15:00 kwam er wat leven op de groepscampingplekken.

• Leuk
Waarderingen: Rikkertsalami
Nog nooit eerder op camping 5 gestaan, dit jaar echter een ticket bemachtigd voor een groepsplek op camping 5. Wat verwachten jullie, is dit veel verder lopen naar de ingang bij de Bravo dan we vorig jaar moesten vanaf de reguliere groepscamping naar de ingang bij de Heineken?

Nog nooit eerder op camping 5 gestaan, dit jaar echter een ticket bemachtigd voor een groepsplek op camping 5. Wat verwachten jullie, is dit veel verder lopen naar de ingang bij de Bravo dan we vorig jaar moesten vanaf de reguliere groepscamping naar de ingang bij de Heineken?
Nee is denk ik ongeveer net zo ver als van de "normale" groepscamping naar de Heineken.

Wij zijn er meestal rond de middag pas, dus dan is er meest weinig andere opties dan camping 6 (pokke eind lopen)

Denk ongeveer even ver. Enige verschil is dat je de brug over moet. Die voelt s nachts toch wel flink taaier dan s ochtends.

Het ligt er echt helemaal aan waar je staat op de groepscamping.
Wij waren er vorig jaar rond 12 en het was echt heel erg rustig.
Toen ik vroeg of ik zelf de plek mocht uitkiezen kreeg ik als antwoord dat dit niet kon, maar dat hij wel een mooie plek voor ons had (bij een pad en bij de wc's). Het is dus wel zo hoe vroeger je komt des te beter je plek.

Ik vond het overigens nog wel een aardig stukje lopen. Maargoed, ik heb jaren lang op camping 4 gestaan helemaal achterin en dat is net zo ver.
Met de groepsplekken sta je relatief snel in de Heineken/Alpha, maar moet je toch aardig lopen naar de Bravo. Het is allemaal om het even.

Dit jaar nog maar met 3 over van vorig jaar de groep van 7. Aangezien we letterlijk uit de uithoeken van t land en buitenland komen (Maastricht, Gent, en Rotterdam) reizen we niet samen maar zit te kijken naar zo'n touringcar vanaf Rotterdam.

Die komen om 8 uur of 13 uur aan.. zou er dan nog op een van de reguliere campings een plekje zijn voor een drietal tenten?

Dit jaar nog maar met 3 over van vorig jaar de groep van 7. Aangezien we letterlijk uit de uithoeken van t land en buitenland komen (Maastricht, Gent, en Rotterdam) reizen we niet samen maar zit te kijken naar zo'n touringcar vanaf Rotterdam.

Die komen om 8 uur of 13 uur aan.. zou er dan nog op een van de reguliere campings een plekje zijn voor een drietal tenten?
8 uur wel. 13 uur wordt geluk hebben (ligt ook aan de indeling van de verdere camping door glamping en camping 0).

Is toch vrij duidelijk. Geen camping 0, en de easy camping ergens anders
Hoe krijgen ze t nou voor elkaar om geen camping 0 te hebben!? Ik snap dat dus echt niet... of gaan ze partytenten verbieden dit jaar want die zorgen er altijd voor dat er sick veel ruimte geclaimd wordt. Of zoals op Werchter een miljoen scouts inzetten om de tenten aan te laten schuiven

Hoe krijgen ze t nou voor elkaar om geen camping 0 te hebben!? Ik snap dat dus echt niet... of gaan ze partytenten verbieden dit jaar want die zorgen er altijd voor dat er sick veel ruimte geclaimd wordt. Of zoals op Werchter een miljoen scouts inzetten om de tenten aan te laten schuiven
Was die camping 0 er vorig jaar nog wel? Dacht dat dat toen ook alleen nog maar groepsplekken waren.

Yep die was er nog. Wij zaten ongeveer op de overgang van groepsplekken naar caming 0.
Toen wij vrijdag terugkwamen van het terrein stonden er 1 tent midden op ‘onze’ groepsplek en het pad ernaast stond ook vol.
Tja wat moeten ze dan, er was te weinig ruimte

Hmm hoe gaan ze het dan voor elkaar krijgen dat er met nog minder ruimte (Camping 0 weg en gedeelte camping 5 groepscamping) al die mensen een plekje gaan vinden op de camping.

Hmm hoe gaan ze het dan voor elkaar krijgen dat er met nog minder ruimte (Camping 0 weg en gedeelte camping 5 groepscamping) al die mensen een plekje gaan vinden op de camping.
Tweede verdieping op de camping

Ik wil camping 7 weer terug, gelijk om het hoekje links. Daar kon je altijd heerlijk rustig je tent op zetten en kwa lopen viel het ook nog mee.

Ik wil camping 7 weer terug, gelijk om het hoekje links. Daar kon je altijd heerlijk rustig je tent op zetten en kwa lopen viel het ook nog mee.
Dat is nu de Easy Parking? (en voor mensen met iets op het dak dat we hier niet moeten noemen 🫣)

Hey Lowlanders! 🎪

Ik ben ik benieuwd: waar slapen jullie deze editie?
Ga je voor back-to-basic op een van de reguliere campings, of toch voor een beetje (of veel) luxe bij de speciale opties? Misschien wel met een hele vriendengroep op een eigen veld? Zelf alweer sinds 2016 met (bijna) de hele groep op de campercamping en wij willen niet anders meer.

Stem in de poll hieronder en deel je campingtips of ervaringen in de reacties! 👇
Ik heb gekozen voor Anders, want.... slapen doe je maar op Pinkpop.

Hey ik heb een vraag, we hebben 3x easy camp. En vroegen ons af of deze plekken random worden weg gegeven?

Of als je 3 tickets hebt dan je sowieso met 3 tijden naast elkaar staat?

Thanks 🙏

Hey ik heb een vraag, we hebben 3x easy camp. En vroegen ons af of deze plekken random worden weg gegeven?

Of als je 3 tickets hebt dan je sowieso met 3 tijden naast elkaar staat?

Thanks 🙏
Als het hetzelfde type is dan krijg je - na melden bij de receptie - de eerstvolgende 3 vrij tenten van dat type naast elkaar.

Users who are viewing this thread