er zijn verschillende soorten festivalbezoekers.
A: komt op de 1e dag van t festival aan, kijkt in t blokkenschema, en zegt, oh die ken ik, dat vind ik leuk.
B: festivalnerds; de dag na het festival gaat de blik op de line up van t jaar erna, festileaks volgen, geruchten, andere festivals, en dan van iedere bevestiging een apart blaadje maken
, inluisteren, punten geven. en zodra t blokkenschema er is, uitprinten, inkleuren met 5 verschillende kleuren, clashfinder is je beste vriend, eigen spotify lijst maken, eventueel per dag, de route voor t komende festival is ongeveer minuut voor minuut ingepland( met ruimte voor PLED tijd, Plassen, Lopen, Eten, Drinken), uiteraard kan er wel eens wat veranderen( maar komt zelden voor), en eventueel nog een Food line up doorspitten, want friet of hamburgers eten doe ik thuis wel.
A: komt op de 1e dag van t festival aan, kijkt in t blokkenschema, en zegt, oh die ken ik, dat vind ik leuk.
B: festivalnerds; de dag na het festival gaat de blik op de line up van t jaar erna, festileaks volgen, geruchten, andere festivals, en dan van iedere bevestiging een apart blaadje maken