Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum

Joris

Headliner
7 feb 2016
7.278
7.745
IMG_0078-1024x683.jpg

Down The Rabbit Hole 2026​

3, 4 & 5 juli 2026

Nieuws
Tickets
Line-up
Timetable
Plattegrond
Eten & Drinken
Lifehacks
Paklijst
Prijslijst
Vervoer
Verblijf

Laatst bewerkt door een moderator:
Van mij mag Fontaines (al zullen die wel op hiatus gaan) of Turnstile wel eens headlinen.

Niet per se het beste voor het festival

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Sef kan ook heel goed, toch? Die kan ook met miljoenmiljard collabs op andere stages door het weekend heen optreden.

Wat betreft de headliners iets uit het rijtje Pulp, The XX, Tame Impala, Lorde, Little Simz, Tyler the Creator, A$AP Rocky, Skrillex (?), Vampire Weekend, Doechii, Gorillaz of Oasis.

Fred Again… alsjeblieft niet.

• Leuk
Waarderingen: olifantengras
Door het boeken van een Massive Attack, zou DTRH het misschien ook wel aandurven een Bon Iver te boeken...?
Er zijn nog 0 aanwijzingen voor een tour volgend jaar, maar dromen mag.

• Leuk
Waarderingen: Aadt
Door het boeken van een Massive Attack, zou DTRH het misschien ook wel aandurven een Bon Iver te boeken...?
Er zijn nog 0 aanwijzingen voor een tour volgend jaar, maar dromen mag.
Naast dat er 0 aanwijzingen zijn dat Bon Iver niet gaan touren, zijn er volgensmij meerdere aanwijzingen dat Bon Iver liever niet tourt de komende jaren. Dus ben bang dat dat er niet in zit.

Naast dat er 0 aanwijzingen zijn dat Bon Iver niet gaan touren, zijn er volgensmij meerdere aanwijzingen dat Bon Iver liever niet tourt de komende jaren. Dus ben bang dat dat er niet in zit.
Ben ik ook bang voor, maar het album kwam ook redelijk uit het niets. Ach ik blijf gewoon dromen.

Users who are viewing this thread