Lowlands 2025

Mis nog een act a la Gladde Paling. Vieze asbak of iets dergelijks.

Zou een Kobosil of Rikhter of iets in die geest diep in de nacht wel willen zien/horen.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Ik heb sinds vorig jaar de Heineken een kans gegeven en daar geen seconde spijt van gehad. De classics en hiphop avond waren echt top daar. Genoeg ruimte, heerlijke sfeer en lekkere muziek. Ik ben daar zeker weer te vinden dit jaar.
Ja ga dat dit jaar ook is proberen, vooral de classics avond was inderdaad wel okay.
En bij de Armedillow wordt opzich ook wel leuk gedraaid alleen dat voelt toch altijd meer als een chill plek, dan als een feest/dans plek voor mij.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Zou ik ook denken, maar je gaat mij niet vertellen dat ze niet met Justice in gesprek waren voor dit jaar.

Ook zei NBT op DTRH letterlijk dat ze bezig waren aan een album en thuis zaten, lijkt mij dat die in ieder geval in gesprek waren met DTRH.
Is al bevestigd dat ze een jaar naar voren zijn geschoven op RW. Gezien Justice ook op Pukkelpop staat, ga ik er wel vanuit dat die voor dit jaar vastlagen.

• Leuk
Waarderingen: Joris en davadude
Is al bevestigd dat ze een jaar naar voren zijn geschoven op RW. Gezien Justice ook op Pukkelpop staat, ga ik er wel vanuit dat die voor dit jaar vastlagen.
En dan heeft Werchter ze voor 2026 verplaatst naar Parklife en ipv DTRH krijgen ze Pinkpop. Klinkt voor mij logisch.

Is denk ik een ander festival, want is in A'dam ;)
Ik lees toch echt dat ze zijn uitgenodigd door Lowlands en t weekend er op op een festival in Den Haag.

Aptijt, de sample van Boeke! hoor ik vaker, leuk dat ze nu met hun band meer bekendheid komen geven. Dat wordt in ieder geval een feestje!

Dank voor de luistertips allen! Er zit al zeker wat tussen.

Ik zie zojuist filmpjes van Young Marco oo DTRH en die tent ziet er op het oog een stuk groter uit dan de Bravo. Is de Bravo ook niet aan een capaciteits upgrade toe gezien de hedendaagse populariteit van elektronische acts? Ookal heeft EvE al gezegd dat dit niet gaat gebeuren denk ik dat het een stuk comfortabeler zou zijn.

Dank voor de luistertips allen! Er zit al zeker wat tussen.

Ik zie zojuist filmpjes van Young Marco oo DTRH en die tent ziet er op het oog een stuk groter uit dan de Bravo. Is de Bravo ook niet aan een capaciteits upgrade toe gezien de hedendaagse populariteit van elektronische acts? Ookal heeft EvE al gezegd dat dit niet gaat gebeuren denk ik dat het een stuk comfortabeler zou zijn.
Tja s nachts zou een grotere Bravo erg fijn zijn, maar overdag is die tent dan weer te groot. Een extra tent gaat ook niet snel gebeuren helaas.

Tja s nachts zou een grotere Bravo erg fijn zijn, maar overdag is die tent dan weer te groot. Een extra tent gaat ook niet snel gebeuren helaas.
Daar heb je gelijk in. Misschien helpt een grotere India (er kwam een nieuwe toch?). Twee gewilde elektronische acts tegelijk verspreid de massa wat. Kan me herinneren dat dit vorig jaar ook wel werkte vergeleken met 2 jaar geleden

Ik snap eigenlijk niet dat mensen alleen voor de dance namen naar Lowlands komen. Dan zijn er toch veel betere events te vinden met meer waar voor je geld dan op Lowlands?
Je kan met vrienden gaan die juist voor andere muziek komen, het is een van de weinige festivals met een nachtvergunning, terwijl je overdag ook acts als weval of andere jaren bicep hebt staan. Sluit niet uit dat ik het zelf ook niet helemaal snap.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en Mimi
Ik snap eigenlijk niet dat mensen alleen voor de dance namen naar Lowlands komen. Dan zijn er toch veel betere events te vinden met meer waar voor je geld dan op Lowlands?
Het zorgt er bij ons in de groep wel weer voor dat er een hele brede muziek interesse is, wat elkaar dan weer enthousiast kan maken om nieuwe dingen te checken. Dat is imo de upside hiervan. + dat je bijna het idee hebt dat je op 2 verschillende festivals bent Lowlands by day en Lowlands by night :P

Snap dit ook niet zo goed nee. Afgelopen weekend op DTRH een gesprek op gevangen van iemand in de rij die vorige week naar Defqon was geweest, en nu alleen voor het nachtprogramma op DTRH komt, omdat het publiek toch wel wat beter is.

Nou zijn dit wel twee uitersten, maar de sfeer en publiek zal ook meespelen.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Als je 100% voor de nacht gaat, dan wel ja. Heb ook wel vrienden die vooral de dance namen leuk vinden, maar die vermaken zich ook goed bij acts als Ezra Collective, Altin Gün, Michael Kiwanuka, Foals, Eefje De Visser, Jessie Ware (gewoon wat namen van afgelopen jaar)

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread