Pinkpop 2026

Ja, dat verpestte mijn ervaring op dtrh ook wel. Steengoede zangeres, maar uiteindelijk werd het een beetje grappen over welk college ze na dit nummer ging geven. Als dat ietsje minder kan, wel echt een weergaloze dame
Ben heel benieuwd naar haar optreden op LL dit jaar. In 2023 stond (oh nee zat, want ze was geblesseerd) ze in de Heineken en dat optreden was fantastisch, heerlijke sfeer ook!

RAYE - Chapell Roan
Mumford & Sons - Fred Again
System of A Down - Billie Eilish

Zou (te) stacked zijn denk ik.
Eerste dag kan prima volgens mij. Daarna denk ik eerder mgk - M&S en YUNGBLUD - Billie Eilish

zou in afrondende fase van de onderhandelingen kunnen zijn.
Wellicht wil Pinkpop gewoon in 1x alles bekend maken tegen het einde van het jaar? Daarnaast kan het ook zo zijn dat ze moeten wachten tot het Werchter Parklife event een x aantal tickets heeft verkocht?

Wellicht wil Pinkpop gewoon in 1x alles bekend maken tegen het einde van het jaar?
Dat zou ik jammer vinden. Ik hou van gespreide aankondigingen met enige regelmaat. Bv. als volgt:

Headliner1 - dinsdag 7/10
Headliner2 - dinsdag 14/10
Headliner3 - dinsdag 28/10
Start verkoop - vrijdag 31/10

Alle subheadliners - dinsdag 4/11
Pakketje van 15 - dinsdag 18/11
Volledige line-up - dinsdag 02/12

Daar gaan weinig festivals hun vingers nog aan verbanden vrees ik. Gewoonweg te onvoorspelbaar.
Zal wel meevallen denk ik.
De kans dat er iets mis gaat met een rolling stones of bruce springsteen gezien de leeftijd acht ik groter.
Want met name die laatste heeft natuurlijk afgelopen jaren ook shows moeten verplaatsen.

Het is vooral jammer voor Sam Fender dat die deze zomer (in europa) net de festivalboot mist.

De kans dat er iets mis gaat met een rolling stones of bruce springsteen gezien de leeftijd acht ik groter.
Want met name die laatste heeft natuurlijk afgelopen jaren ook shows moeten verplaatsen.

Het is vooral jammer voor Sam Fender dat die deze zomer (in europa) net de festivalboot mist.
Dit is geen 'dit jaar' probleem voor Fender he, maar een structureel blijvend probleem.

Hoe sneu het ook is voor Sam Fender, het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik ben zelf erg blij dat ik hem in 2022 op Lowlands heb gezien, maar ook dat jaar heeft die een groot gedeelte van zijn tour last minute gecancelt. Sterker nog volgens mij was Sziget toen ook erg last minute gecancelt.

Ik hoop dat festivals hem blijven boeken, want vond hem op Lowlands echt fenomenaal, maar ik zou dan wel iets achter de hand houden en Sam Fender misschien daarom niet zo snel als bijvoorbeeld headliner boeken.

Daarnaast hoop ik vooral dat hij rustig aan doet en gewoon de optredens doet waar hij zich goed bij voelt.

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Hoe sneu het ook is voor Sam Fender, het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik ben zelf erg blij dat ik hem in 2022 op Lowlands heb gezien, maar ook dat jaar heeft die een groot gedeelte van zijn tour last minute gecancelt. Sterker nog volgens mij was Sziget toen ook erg last minute gecancelt.

Ik hoop dat festivals hem blijven boeken, want vond hem op Lowlands echt fenomenaal, maar ik zou dan wel iets achter de hand houden en Sam Fender misschien daarom niet zo snel als bijvoorbeeld headliner boeken.

Daarnaast hoop ik vooral dat hij rustig aan doet en gewoon de optredens doet waar hij zich goed bij voelt.
Zo jammer idd. Ik hoop hem toch te zien op PP in 2026, prima als dat niet als headliner is. Ik hoop voor hem dat hij zijn leven als artiest en het welzijn van zijn stem in balans kan houden.

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread